Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Cat sport trebuie sa facem ca sa prevenim afectiuni grave

de Raluca Garbea 13 Dec 2017


Cat sport trebuie sa facem ca sa prevenim afectiuni grave

Un stil de viata sanatos implica practicarea cu regularitate a sportului. Insa cata miscare trebuie sa facem pentru a preveni afectiuni grave?

Pentru majoritatea adultilor care prezinta o stare de sanatate buna, Departamentul de Sanatate din SUA recomanda urmatoarele activitati:

1. Aerobic

Intr-o saptamana, puteti face 150 de minute de exercitii moderate de aerobic sau 75 de minute de exercitii intense de aerobic sau o imbinare potrivita intre cele doua tipuri de exercitii.

2. Antrenament pentru intarirea muschilor

Faceti exercitii pentru toate categoriile principale de muschi, cel putin de doua ori pe saptamana. Acestea ajuta la prevenirea si ameliorarea durerilor de spate si pot fi facute acasa, fara ajutorul unor aparate.

Exercitiile moderate de aerobic includ: mersul pe jos si inotul, iar printre cele cu grad mai mare de intensitate regasim: alergarea si dansul aerobic. Antrenamentele pot sa includa utilizarea unor elemente de greutate sau activitati cum ar fi alpinismul.

Pentru inceput, puteti incerca sa faceti 30 de minute de miscare in fiecare zi. Daca vreti sa pierdeti in greutate sau aveti obiective specifice de fitness, atunci aveti nevoie de mai mult antrenament. Inainte de a incepe un antrenament solicitant, consultati medicul!

Cu toate ca este complicat, ar fi bine sa reduceti din timpul pe care il petreceti stand pe scaun. Cu cat stati mai multe ore intr-o zi, cu atat creste riscul de a intampina probleme de sanatate, chiar daca reusiti sa faceti cele 30 de minute de miscare recomandate.


Sursa foto: pexels.com




Spune-ne opinia ta despre
"Cat sport trebuie sa facem ca sa prevenim afectiuni grave"

10 + 8 =

Spune-ne opinia ta despre
"Cat sport trebuie sa facem ca sa prevenim afectiuni grave"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Cum sa iti pastrezi motivatia pentru sport

Cum sa iti pastrezi motivatia pentru sport

de Raluca Garbea 09 Aug 2018

Sportul are numeroase beneficii asupra sanatatii, insa poate iti este greu uneori sa iti gasesti motivatia pentru a face miscare in fiecare zi. [detalii]

Tai Chi - exercitii simple cu zeci de beneficii pentru trup si suflet

Tai Chi - exercitii simple cu zeci de beneficii pentru trup si suflet

de AlegeSanatos.ro 20 Iul 2018

Zi de zi aduni in spate, intr-un bagaj invizibil (dar pe care il simti 100%) stres si oboseala. In timp, bagajul acesta devine parte componenta din tine si uite-asa duci o cocoasa de negativitate dupa tine. In fiecare zi. Cum scapi de stres? Cum iti ajuti corpul si mintea sa se elibereze de orice energie negativa si sa lucreze spre beneficiul tau? Am eu un raspuns pentru tine: pui in aplicare principiile echilibrului prin practicarea de Tai Chi. [detalii]

5 consecinte grave asupra sanatatii daca nu faci sport

5 consecinte grave asupra sanatatii daca nu faci sport

de Laura Galescu 15 Iun 2018

Stai cate 9 ore pe scaun la birou si alte cateva intins in pat cand ajungi acasa? Corpul tau nu este facut pentru asta! Probabil a inceput sa dea deja semne ca trebuie sa schimbi ceva si sa incluzi miscarea in programul tau. [detalii]

Sportul poate preveni dementa? Cand este esential sa il practici

Sportul poate preveni dementa? Cand este esential sa il practici

de Laura Galescu 25 Mai 2018

Miscarea este unul dintre mijloacele de a reduce riscul de dementa, dar este important sa fie practicat inainte de declansarea bolii. Cercetatorii au aratat ca, odata diagnosticata boala, sportul nu impiedica pierderea capacitatilor cognitive. [detalii]

Ce beneficii pentru sanatate ofera zumba?

Ce beneficii pentru sanatate ofera zumba?

de Raluca Garbea 15 Mai 2018

In ultimii ani, zumba a inceput sa se bucure de popularitate in lumea intreaga, caci reprezinta o activitate distractiva care te ajuta sa arzi rapid caloriile. [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016