Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Cele mai frecvente greseli in antrenamentul sportiv

de AlegeSanatos.ro 05 Aug 2015

Tags: greseli in antrenament greseli fitness exercitii fizice greseli


Cele mai frecvente greseli in antrenamentul sportiv

Suntem atat de ocupati incat cu greu ne facem timp pentru a efectua exercitii fizice. Cu toate acestea, de multe ori facem anumite greseli care ne impedica sa ne indeplinim obiectivele.


Chiar daca stii deja cat de important sa te hidratezi corespunzator in timpul antrenamentului si sa consumi o combinatie de proteine si carbohidrati inainte de sala, mai exista si alte reguli mai putin cunoscute care te vor ajuta sa iti eficientizezi timpul petrecut facand exercitii.

Iata care sunt cele mai frecvente greseli pe care le facem atunci cand efectuam exercitii fizice.
 
Consumam bauturi pentru sportivi
 
Daca nu esti sportiv de performanta si nu iti petreci jumatate de zi la sala, atunci nu este cazul sa consumi bauturi speciale pentru sportivi. Aceste produse contin zahar, potasiu si sodiu si sunt recomandate a fi consumate doar de catre sportivii de performanta. Daca efectuezi 30 – 60 de minute de exercitii fizice zilnic, atunci nu este nevoie sa consumi astfel de bauturi. Limiteaza-te la a bea multa, multa apa.
 
Nu bem suficienta apa
 
De cele mai multe ori, nu reusim sa acoperim necesarul de apa de care are nevoie corpul nostru in urma exercitiului fizic. Ar trebui sa consumam mult mai multa apa inainte, in timpul antrenamentului, cat si dupa. Inainte de antrenament, bea cel putin un pahar de apa iar apoi bea un pahar de apa la fiecare 15 de minute de exercitii fizice efectuate.
 
Facem prea multe exercitii cardio
 
Stim cu totii cat de eficiente sunt exercitiile cardio, fie e ca vorba de alergat, saritul corzii, box, sau inot. Insa nu trebuie niciodata sa exageram cu acest tip de exercitii pentru a nu forta corpul. 20-30 de minute de cardio o data la doua zile sau zilnic sunt suficiente. Pentru rezultate optime, exercitiile cardio trebuie intotdeauna alternate cu exercitii de forta.
 
Targetam doar muschii abdominali
 
Chiar daca vrei sa ai un abdomen perfect plat si sa concurezi cu vedetele de la Hollywood, nu este indicat sa te concentrezi doar asupra muschilor abdominali. Exercitiile pentru abdomen trebuie alternate cu alte exercitii pentru toate celelalte grupe de muschi (flotari, ridicare de greutati, exercitii pentru picioare).
 
 




Spune-ne opinia ta despre
"Cele mai frecvente greseli in antrenamentul sportiv"

1 + 2 =

Spune-ne opinia ta despre
"Cele mai frecvente greseli in antrenamentul sportiv"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Ce beneficii pentru sanatate ofera zumba?

Ce beneficii pentru sanatate ofera zumba?

de Raluca Garbea 15 Mai 2018

In ultimii ani, zumba a inceput sa se bucure de popularitate in lumea intreaga, caci reprezinta o activitate distractiva care te ajuta sa arzi rapid caloriile. [detalii]

Ce alimente trebuie sa mananci dupa ce alergi?

Ce alimente trebuie sa mananci dupa ce alergi?

de Raluca Garbea 18 Apr 2018

Un stil de viata sanatos implica practicarea cu regularitate a sportului. [detalii]

Ce sa mananci inainte si dupa ce faci sport?

Ce sa mananci inainte si dupa ce faci sport?

de Raluca Garbea 10 Apr 2018

Este important sa stii ce sa mananci inainte si dupa ce faci sport. [detalii]

Yoga poate fi considerat un antrenament aerobic?

Yoga poate fi considerat un antrenament aerobic?

de Laura Galescu 19 Mar 2018

Practica Yoga este utila pentru reducerea stresului, flexibilitatea musculara, un sentiment sporit de calm si relaxare. Totusi, poate fi trecuta yoga in categoria antrenamentelor aerobice? [detalii]

Mersul pe jos te ajuta sa slabesti! Cat trebuie sa mergi pe jos pentru o silueta supla

Mersul pe jos te ajuta sa slabesti! Cat trebuie sa mergi pe jos pentru o silueta supla

de Laura Galescu 10 Apr 2018

Mersul poate fi o varianta foarte buna pentru a slabi sanatos fara prea mult efort fizic, insa parerile sunt impartite cu privire la cat ar trebui sa mergem pentru a incepe sa dam jos kilogramele. Iata ce spun specialistii despre aceasta metoda de slabit la indemana oricui! [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit