Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Cum sa iti pastrezi motivatia pentru sport

de Raluca Garbea 09 Aug 2018

Tags: sport sanatate beneficii hidratarea organismului


Cum sa iti pastrezi motivatia pentru sport

Sportul are numeroase beneficii asupra sanatatii, insa poate iti este greu uneori sa iti gasesti motivatia pentru a face miscare in fiecare zi.

De multe ori, agitatia de zi cu zi face ca introducerea sportului in rutina zilnica sa fie complicata. De aceea, motivatia joaca un rol esential pentru a continua sa faci sport, chiar daca reusesti cu greu sa iti faci timp pentru aceasta activitate.
 
Vom vedea in continuare cum iti poti pastra motivatia pentru sport:
 
1) Nu intra in panica
 
Chiar daca nu ai timp pentru sport intr-o zi, nu intra in panica. Verifica-ti programul si incearca sa strecori macar 30 de minute pentru aceasta activitate. Vei vedea ca sportul te va ajuta sa te relaxezi si sa fii mai optimist, chiar daca nu este usor sa faci miscare dupa o zi lunga la serviciu.
 
2) Fa-ti abonament la sala
 
In felul acesta, vei fi motivat sa faci sport, chiar daca nu ai suficient timp liber. Stabileste-ti programul la sala in functie de ceea ce ai de facut in ziua respectiva. Daca lucrezi in prima parte a zilei, atunci ar fi bine sa mergi la sala dupa ce se termina programul la serviciu, insa daca lucrezi dupa-amiaza atunci ai putea sa mergi dimineata la sala, iar apoi direct la serviciu. In ambele cazuri, vei avea mai multa energie!
 
3) Stabileste-ti un obiectiv
 
Daca ai un obiectiv bine stabilit, atunci vei obtine motivatia necesara pentru a lucra la realizarea acestuia si, in acest fel, nu vei mai sari peste ora de sport. 
 
4) Antreneaza-te cu un prieten
 
Orice activitate este mai distractiva alaturi de persoanele apropiate. Asadar, mergi la sala impreuna cu un prieten. In acest mod, vei putea sa socializezi si, totodata, sa faci miscare.
 
5) Hidrateaza-te
 
Uneori, te poti simti lipsit de motivatie cand vine vorba de sport deoarece esti deshidratat. Nu uita sa te hidratezi corespunzator. Consumul de apa duce la o buna functionare a articulatiilor si a tesuturilor corpului si la reglarea temperaturii corpului.





Sursa foto: pexels.com




Spune-ne opinia ta despre
"Cum sa iti pastrezi motivatia pentru sport"

5 + 5 =

Spune-ne opinia ta despre
"Cum sa iti pastrezi motivatia pentru sport"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

5 beneficii uimitoare ale dansului pentru sanatate

5 beneficii uimitoare ale dansului pentru sanatate

de Raluca Garbea 28 Mai 2019

Dansul ofera numeroase beneficii pentru sanatatea organismului. Descopera in articol care sunt acestea! [detalii]

De ce este inotul benefic pentru sanatatea organismului

De ce este inotul benefic pentru sanatatea organismului

de Raluca Garbea 09 Apr 2019

Inotul a fost numit exercitiul perfect, caci poti obtine toate beneficiile unui antrenament aerobic fara nici un impact daunator asupra articulatiilor. Mai mult decat atat, poate fi practicat atat de persoanele in varsta, cat si de tineri si copii. [detalii]

De ce este sportul bun ca terapie?

De ce este sportul bun ca terapie?

de Raluca Garbea 26 Dec 2018

Sportul are numeroase beneficii asupra sanatatii, fiind nu doar o modalitate eficienta pentru a pierde din kilogramele in plus, ci si o forma ca terapie. [detalii]

5 alimente de evitat inainte de antrenament

5 alimente de evitat inainte de antrenament

de Raluca Garbea 12 Dec 2018

Majoritatea sportivilor stiu ca, inainte de o lunga sesiune de antrenament sau de alergare, trebuie sa aiba grija ce mananca! [detalii]

Ciclismul si beneficiile sale pentru organism

Ciclismul si beneficiile sale pentru organism

de Raluca Garbea 07 Dec 2018

Ciclismul reprezinta o activitate ce ofera numeroase beneficii pentru sanatate, dintre care: tonifierea musculara, imbunatatirea sanatatii cardiovasculare si asigurarea unei bune circulatii a sangelui. [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016