Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Cum sa nu te ingrasi: asa arzi mai usor caloriile consumate!

de Viorica Ghinea 02 Oct 2017

Tags: sport kilogame nedorite kilograme in plus metabolism


Cum sa nu te ingrasi: asa arzi mai usor caloriile consumate!

Daca lupti constant impotriva kilogramenlor nedorite, este normal sa iti doresti sa afli cum sa nu te ingrasi. Mentinerea in foma poate parea o provocare grea, mai ales atunci cand nu cunosti cateva trucuri utile. Descopera mai jos cum poti sa arzi mai usor caloriile consumate peste zi!

Cum sa nu te ingrasi: trucurile care ard caloriile instant


Stimuleaza-ti metabolismul de la primele ore ale zilei

Metabolismul este cel mai bun prieten al tau atunci cand vorbim despre arderea caloriilor, de aceea este bine sa profiti de perioada in care acesta lucreaza la cote inalte. Momentul potrivit este dimineata, asa ca ar trebui sa tii cont de acest lucru si sa faci exercitii fizice in prima parte a zilei. Este suficient sa faci cateva sarituri, flotari, fandari ori genuflexiuni. Rezultatele se vor vedea, crede-ne pe cuvant!


Tine aerul conditionat pe o temperatura scazuta

Desi aerul conditionat a fost destul de contestat in ultimii ani, s-ar putea dovedi un prieten de nadejde atunci cand te intrebi cum sa nu te ingrasi. Cu cat temperatura este mai scazuta, cu atat corpul tau va lupta mai mult pentru a se incalzi, astfel ca vei arde calorii fara sa depui niciun efort. Ai grija, totusi, sa nu stai prea mult in astfel de conditii, ci doar timp de 15 minute.


Stai pe podea

Uita de canapeaua confortabila pe care ti-ai cumparat-o! Priveste la tv de pe podea si vei reusi sa te mentii mai usor in forma. Care este secretul acestei metode? Ei bine, iti vei lucra mai bine muschii de fiecare data cand te vei misca de pe o parte pe alta ori cand te vei ridica.


Pune-ti alarma la telefon

Te intrebi cum te poate ajuta o alarma sa arati bine? Aceasta iti va aduce aminte ca trebuie sa te ridici de la birou macar din ora in ora pentru a face 5 minute de miscare. Aplica aceasta metoda in special dupa masa de pranz, cand metabolismul tinde sa incetineasca si acumulezi mai usor kilograme in plus.


Adauga inca 5 minute la antrenament


Atunci cand simti ca nu mai poti, de fapt mai rezisti inca 5 minute. Asadar, nu te opri pur si simplu, ci continua sa mai realizezi exercitii fizice macar cateva minute. Dupa aceea nu te vei mai intreba cum sa nu te mai ingrasi pentru ca vei cunoaste metoda perfecta.


Tine cont de aceste trucuri simple si kilogramele nedorite nu vor mai reprezenta o problema pentru tine de acum incolo.


Foto: pixabay.com




Spune-ne opinia ta despre
"Cum sa nu te ingrasi: asa arzi mai usor caloriile consumate!"

1 + 9 =

Spune-ne opinia ta despre
"Cum sa nu te ingrasi: asa arzi mai usor caloriile consumate!"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

10 motive sa te apuci de alergat chiar astazi

10 motive sa te apuci de alergat chiar astazi

de Laura Galescu 10 Ian 2018

Fie ca te-ai imprietenit deja cu alergarea, fie ca te gandesti inca la aceasta posibilitate, este important sa stii ca iti ofera beneficii nenumarate. La inceput poate parea dificil si obositor sa alergi, insa nu trebuie sa te lasi descurajata. In scurt timp, organismul se va obisnui si se va bucura de toate transformarile pozitive pe care le ofera acest sport. [detalii]

Inotul, esential pentru un stil de viata sanatos

Inotul, esential pentru un stil de viata sanatos

de Laura Galescu 09 Ian 2018

Inotul ne ofera atat de multe beneficii pentru sanatate, incat ar fi pacat sa nu il treci pe lista pentru 2018! De la imbunatatirea posturii, reglarea nivelului de colesterol, diminuarea riscului de diabet sau scadere in greutate, pana la o stare mentala excelenta, inotul este ideal pentru tine. [detalii]

6 beneficii ale dansului pentru persoanele in varsta

6 beneficii ale dansului pentru persoanele in varsta

de Raluca Garbea 19 Dec 2017

Dansul reprezinta o modalitate de relaxare, de a face miscare, de a exprima diverse sentimente, precum: bucurie, tristete sau iubire. Prin dans, socializam si comunicam, indiferent de limba pe care o vorbim sau din tara din care venim. [detalii]

Cat sport trebuie sa facem ca sa prevenim afectiuni grave

Cat sport trebuie sa facem ca sa prevenim afectiuni grave

de Raluca Garbea 13 Dec 2017

Un stil de viata sanatos implica practicarea cu regularitate a sportului. Insa cata miscare trebuie sa facem pentru a preveni afectiuni grave? [detalii]

50 de exercitii yoga pentru relaxare. Ghid practic pentru incepatori

50 de exercitii yoga pentru relaxare. Ghid practic pentru incepatori

de Elena-Alina Constantinescu 27 Iun 2017

Yoga este o straveche practica originara din India, ce imbina meditatia si exercitiul fizic, avand ca efect reducerea stresului, ameliorarea sanatatii, obtinerea unei stari de echilibru si de fericire profunda. [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit