Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

De ce este inotul benefic pentru sanatatea organismului

de Raluca Garbea 09 Apr 2019

Tags: inot beneficii sanatate sport activitate fizica


De ce este inotul benefic pentru sanatatea organismului

Inotul a fost numit exercitiul perfect, caci poti obtine toate beneficiile unui antrenament aerobic fara nici un impact daunator asupra articulatiilor. Mai mult decat atat, poate fi practicat atat de persoanele in varsta, cat si de tineri si copii.

Inotul te poate ajuta sa ramai puternic si sa te mentii in forma, avand numeroase beneficii pentru sanatatea organismului.


Iata care sunt acestea!


Inotul intareste muschii


Inotatorii folosesc mai multe grupe de muschi pentru a se deplasa in apa.


De aceea, inotul este unul dintre cele mai bune exercitii aerobice care iti ofera un antrenament total al corpului.


Inotul imbunatateste sanatatea inimii


Specialistii recomanda inotul deoarece este un exercitiu cardo, care sprijina inima sa pompeze sangele mai bine.


Inotul te ajuta sa ramai flexibil


Inotul presupune sa te intinzi, sa te rasucesti si sa impingi, mai exact este o activitate de plutire si inaintare la suprafata sau in interiorul apei prin miscari ritmice facute cu mainile si cu picioarele.


Inotul arde caloriile


Inotul reprezinta o activitate foarte buna pentru a arde calorii. In functie de intensitatea cu care inoti, acest sport te poate ajuta sa arzi un anumit numar de calorii.


Inotul te relaxeaza


Inotul este considerat de multe persoane o forma de meditatie deoarece, cu ajutorul lui, iti golesti mintea si te concentrezi pe miscari si respiratie.


De asemenea, aceasta activitate elibereaza endorfine, care reduc nivelul de stres din organism.

 




>> Daca ti-a placut articolul, iti recomandam - Vrei sa slabesti si nu reusesti? Iata care sunt cele mai comune greseli!



Sursa foto: pixabay.com




Spune-ne opinia ta despre
"De ce este inotul benefic pentru sanatatea organismului"

5 + 4 =

Spune-ne opinia ta despre
"De ce este inotul benefic pentru sanatatea organismului"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

5 beneficii uimitoare ale dansului pentru sanatate

5 beneficii uimitoare ale dansului pentru sanatate

de Raluca Garbea 28 Mai 2019

Dansul ofera numeroase beneficii pentru sanatatea organismului. Descopera in articol care sunt acestea! [detalii]

De ce este sportul bun ca terapie?

De ce este sportul bun ca terapie?

de Raluca Garbea 26 Dec 2018

Sportul are numeroase beneficii asupra sanatatii, fiind nu doar o modalitate eficienta pentru a pierde din kilogramele in plus, ci si o forma ca terapie. [detalii]

5 alimente de evitat inainte de antrenament

5 alimente de evitat inainte de antrenament

de Raluca Garbea 12 Dec 2018

Majoritatea sportivilor stiu ca, inainte de o lunga sesiune de antrenament sau de alergare, trebuie sa aiba grija ce mananca! [detalii]

Ciclismul si beneficiile sale pentru organism

Ciclismul si beneficiile sale pentru organism

de Raluca Garbea 07 Dec 2018

Ciclismul reprezinta o activitate ce ofera numeroase beneficii pentru sanatate, dintre care: tonifierea musculara, imbunatatirea sanatatii cardiovasculare si asigurarea unei bune circulatii a sangelui. [detalii]

4 tipuri de activitati fizice recomandate persoanelor cu diabet

4 tipuri de activitati fizice recomandate persoanelor cu diabet

de Raluca Garbea 15 Aug 2018

Exercitiile fizice sunt excelente pentru persoanele cu diabet zaharat deoarece le ajuta sa traiasca vieti mai sanatoase, mai sigure si mai bune. Persoanele cu diabet trebuie sa faca aproximativ 30 de minute de exercitii fizice la o intensitate moderata, cel putin de cinci ori pe saptamana. [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016