Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Faceti cat mai multa miscare (minim 30 de minute pe zi)

de AlegeSanatos.ro 03 Feb 2013

Tags: sport sananate kilograme in plus


Faceti cat mai multa miscare (minim 30 de minute pe zi)

Pentru sport ar trebui mereu sa iti faci timp, sa faci oricand si oriunde chiar si in cele mai grele conditii meteo. Toti stim ca prin sport crestem armonios, ca suntem mai sanatosi prin practicarea sportului. Chiar daca stim ca sportul ne ajuta sa avem o viata sanatoasa uitam sa mai facem sport odata cu trecerea timpului, dam vina pe timp, nu e niciodata destul,pe urma ne loveste lenea si lista poate continua.


 Evident, dupa primele zile de febra musculara ai mare noroc daca-ti mai simti degetele de la picioare, dar dupa cateva zile de efort sustinut o sa-ti dai seama ce efect pozitiv au 10 minute zilnice de intinderi si genoflexiuni asupra chefului tau general. Mai ales daca le executi inainte de a incepe munca la serviciu.

Pe termen lung vorbind sportul scade riscurile a tot felul de boli, cum ar fi osteoporoza, boli ale inimii, cateva forme de cancer sau diabet si multe altele. In plus intareste oasele, imbunatateste sistemul imunitar si chiar te scapa de stres. Din nou, cine munceste mai bine? Cel care se trezeste de dimineata si face sport.

Facand sport devii mai atent, mai alert si mai dornic sa faci tot felul de lucruri. Impreuna cu energia vin si optimismul, creativitatea si starea de bine, care nu prea se gasesc in cola, energizante, tigari sau cafea. Ba chiar te poate ajuta sa scapi de dependenta cauzata de unele din cele de mai sus. Daca ai kilograme in plus te ajuta sa scapi de ele, iar daca n-ai si ti-ai dori, iti da o pofta de mancare de zile mari.

Partea cea mai tare e ca facand sport poti modela exact partea corpului de care nu esti multumit, indiferent de silueta din dotare. Scapi de toate rotunjimile nedorite, pe care incerci sa le ascunzi dupa haine, si daca incepi acum inca ai timp sa ajungi la o forma in care poti face plaja linisit. E singurul medicament universal – pentru minte si corp – care e absolut gratuit si la indemana oricui. Cu un efort de doar cateva minute pe zi ti-e mai usor sa te concentrezi, sa arati mai bine, sa te simti mai bine si iti imbunatatesti considerabil calitatea vietii. Toate in schimbul unui dram de vointa.
 




Spune-ne opinia ta despre
"Faceti cat mai multa miscare (minim 30 de minute pe zi)"

2 + 8 =

Ce au spus ceilalti utilizatori despre
"Faceti cat mai multa miscare (minim 30 de minute pe zi)"

receanu sorin @ 20 Aug 2013
"sportul e sanatos"
pina perescu @ 16 Feb 2013
"se vorbeste f. general :sa faci sport,sa faci miscare !? dar sunt fel de fel de meserii,fel de fel de solicitari astea ce sunt? sress?! ingrijire bolnavi la domiciliu ,timp de lucru 2424 la dispozitia bolnavului ,aici ce merge bine ? ca emotiile sunt cu caru si mamanci si zici e destul efortul care il faci{bolnav imobilizat la pat }"

Spune-ne opinia ta despre
"Faceti cat mai multa miscare (minim 30 de minute pe zi)"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

4 tipuri de activitati fizice recomandate persoanelor cu diabet

4 tipuri de activitati fizice recomandate persoanelor cu diabet

de Raluca Garbea 15 Aug 2018

Exercitiile fizice sunt excelente pentru persoanele cu diabet zaharat deoarece le ajuta sa traiasca vieti mai sanatoase, mai sigure si mai bune. Persoanele cu diabet trebuie sa faca aproximativ 30 de minute de exercitii fizice la o intensitate moderata, cel putin de cinci ori pe saptamana. [detalii]

Cum sa iti pastrezi motivatia pentru sport

Cum sa iti pastrezi motivatia pentru sport

de Raluca Garbea 09 Aug 2018

Sportul are numeroase beneficii asupra sanatatii, insa poate iti este greu uneori sa iti gasesti motivatia pentru a face miscare in fiecare zi. [detalii]

Tai Chi - exercitii simple cu zeci de beneficii pentru trup si suflet

Tai Chi - exercitii simple cu zeci de beneficii pentru trup si suflet

de AlegeSanatos.ro 20 Iul 2018

Zi de zi aduni in spate, intr-un bagaj invizibil (dar pe care il simti 100%) stres si oboseala. In timp, bagajul acesta devine parte componenta din tine si uite-asa duci o cocoasa de negativitate dupa tine. In fiecare zi. Cum scapi de stres? Cum iti ajuti corpul si mintea sa se elibereze de orice energie negativa si sa lucreze spre beneficiul tau? Am eu un raspuns pentru tine: pui in aplicare principiile echilibrului prin practicarea de Tai Chi. [detalii]

5 consecinte grave asupra sanatatii daca nu faci sport

5 consecinte grave asupra sanatatii daca nu faci sport

de Laura Galescu 15 Iun 2018

Stai cate 9 ore pe scaun la birou si alte cateva intins in pat cand ajungi acasa? Corpul tau nu este facut pentru asta! Probabil a inceput sa dea deja semne ca trebuie sa schimbi ceva si sa incluzi miscarea in programul tau. [detalii]

Sportul poate preveni dementa? Cand este esential sa il practici

Sportul poate preveni dementa? Cand este esential sa il practici

de Laura Galescu 25 Mai 2018

Miscarea este unul dintre mijloacele de a reduce riscul de dementa, dar este important sa fie practicat inainte de declansarea bolii. Cercetatorii au aratat ca, odata diagnosticata boala, sportul nu impiedica pierderea capacitatilor cognitive. [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016