Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Mersul pe jos te ajuta sa slabesti! Cat trebuie sa mergi pe jos pentru o silueta supla

de Laura Galescu 10 Apr 2018

Tags: mers pe jos slabit mers pe jos beneficii mers pe jos consum calorii


Mersul pe jos te ajuta sa slabesti! Cat trebuie sa mergi pe jos pentru o silueta supla

Mersul poate fi o varianta foarte buna pentru a slabi sanatos fara prea mult efort fizic, insa parerile sunt impartite cu privire la cat ar trebui sa mergem pentru a incepe sa dam jos kilogramele. Iata ce spun specialistii despre aceasta metoda de slabit la indemana oricui!

Unii specialisti spun ca este nevoie de 20.000 de pasi pentru a avea rezultate, in timp ce altii sustin ca acest lucru tine de greutatea fiecareia dintre noi.
 
Mai mult, trainerul David Jeanty, care antreneaza la o sala celebra din New York este de parere ca atat greutatea corporala, cat si ritmul tau vor determina numarul de pasi pe care trebuie sa-i faci intr-o zi ca sa slabesti si sa arzi un anumit numar de calorii.

"Daca arzi mai multe calorii decat consumi, atunci vor incepe sa se vada rezultatele. Daca la 1,5 kilometri faci 2.000 de pasi, arzi 100 de calorii. 500 de grame inseamna 3.500 de calorii, asadar, ca sa dai jos jumatate de kilogram pe saptamana ai nevoie de un deficit de 500 de calorii zilnic", spune el.
 
10.000 de pasi - cheia succesului
 
Teoretic, ai nevoie de 10.000 de pasi ca sa slabesti, acesta fiind ritmul recomandat de orice antrenor. insa mai sunt si alte lucruri de luat in seama atunci cand vrei sa slabesti facand acest tip de miscare.
 
Instructorul Jason Tran ne sfatuieste sa mergem la pas iute timp de 50 de minute pentru a arde 200 de calorii. Art Waltman, director of fiziologie la Universitatea din Virginia sustine ca exista o legatura intre intensitatea exercitiilor si hormonii care ard grasimile. Asadar, daca ritmul in care mergi este mai intens exista posibilitatea sa eliberezi mult mai multi astfel de hormoni.
 
Nu uita ca cel mai bun exercitiu este cel pe care il faci zilnic. Perseverenta este cheia si contientizarea faptului ca in procesul de slabire este nevoie de timp si de rabdare. Tot efortul va merita, mai ales ca nu vei redobandi kilogramele date jos, asa cum se intampla in cazul dietelor prea drastice.




Spune-ne opinia ta despre
"Mersul pe jos te ajuta sa slabesti! Cat trebuie sa mergi pe jos pentru o silueta supla"

8 + 3 =

Spune-ne opinia ta despre
"Mersul pe jos te ajuta sa slabesti! Cat trebuie sa mergi pe jos pentru o silueta supla"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Sportul poate preveni dementa? Cand este esential sa il practici

Sportul poate preveni dementa? Cand este esential sa il practici

de Laura Galescu 25 Mai 2018

Miscarea este unul dintre mijloacele de a reduce riscul de dementa, dar este important sa fie practicat inainte de declansarea bolii. Cercetatorii au aratat ca, odata diagnosticata boala, sportul nu impiedica pierderea capacitatilor cognitive. [detalii]

Ce beneficii pentru sanatate ofera zumba?

Ce beneficii pentru sanatate ofera zumba?

de Raluca Garbea 15 Mai 2018

In ultimii ani, zumba a inceput sa se bucure de popularitate in lumea intreaga, caci reprezinta o activitate distractiva care te ajuta sa arzi rapid caloriile. [detalii]

Ce alimente trebuie sa mananci dupa ce alergi?

Ce alimente trebuie sa mananci dupa ce alergi?

de Raluca Garbea 18 Apr 2018

Un stil de viata sanatos implica practicarea cu regularitate a sportului. [detalii]

Ce sa mananci inainte si dupa ce faci sport?

Ce sa mananci inainte si dupa ce faci sport?

de Raluca Garbea 10 Apr 2018

Este important sa stii ce sa mananci inainte si dupa ce faci sport. [detalii]

Yoga poate fi considerat un antrenament aerobic?

Yoga poate fi considerat un antrenament aerobic?

de Laura Galescu 19 Mar 2018

Practica Yoga este utila pentru reducerea stresului, flexibilitatea musculara, un sentiment sporit de calm si relaxare. Totusi, poate fi trecuta yoga in categoria antrenamentelor aerobice? [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016