Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Urasti sa faci exercitii fizice? Iata ce iti va schimba gandirea

de AlegeSanatos.ro 07 Oct 2013

Tags: sport miscare sanatate eercitii fizice zumba


Urasti sa faci exercitii fizice? Iata ce iti va schimba gandirea

Daca preferi mai degraba sa cureti aragazul decat sa faci un antrenament la sala, nu esti singura. Pentru milioane de oameni, a face lucruri cum ar fi jogging-ul, ridicarea de greutati, sau a petrece o ora la sala, nu reprezinta deloc activitati placute sau indragite. Asadar, cum fac antrenorii de fitness sa-i convinga pe cei care urasc sportul sa faca ceva miscare? Totul se reduce la un truc simplu: Pune deoparte conceptul de exercitii fizice ca o activitate obligatorie, rigida care are loc intr-o sala de gimnastica si necesita haine speciale, si concentreaza-te la modalitatile in care te poti deplasa astfel incat sa fie distractiv si aproape fara efort. Haideti sa vedem care sunt strategiile pentru a inspira pe oricine sa faca putina miscare:

Poarta haine pentru miscare
In zilele in care nu trebuie sa te imbraci pentru munca, incalta-te intr-o pereche de pantofi sport si o pereche de pantaloni pentru streching de dimineata. Acest obicei simplu poate face o mare diferenta in cat de des va deplasati. (Idem pentru un sutien de sport, sau cel putin un sutien care ofera suport decent.) Ori de cate ori ai o oportunitate de a face streching sau de  a sari, ai putea chiar sa o faci decat sa te gandesti ca esti imbracata in blugi sau bluze prea incomode.

Incearca jucariile copilul tau
Recunoaste, recent ai ochit o trambulina, tobogan, sau scuter si te-ai gandit sa le incerci. Fie ca sunteti la locul de joaca sau in curte, fa acele activitati atunci cand ai chef. Sa spunem ca ai sarit coarda 10 minute asta inseamna ca ati arde la fel de multe calorii ca si cum ai fugi 4.5 km! Dar nu conteaza cat de multe calorii arzi, sari atat timp cat ti se pare distractiv.

Parcheaza  repede
Data viitoare cand ajungi in parcarea unui hipermarket sau a unui mall si este foarte aglomerat, nu incercati sa mai cautati un loc langa intrare si parcheaza in primul loc liber pe care il gasesti . Da, va fi o plimbare mai lunga pentru a ajunge la magazin, dar plimbarea va va face foarte bine, si veti ajunge mai repede decat daca ai vana in loc de parcare cat mai aproape de intrare.

Ridicati-va de la birou in maini
Ridicatul de pe scaun este ceva ce majoritatea dintre noi facem de nenumarate ori pe zi. De acum inainte, ridica-te fara a folosi mainile. In schimb, ridica mainile la nivelul umerilor si incordeaza-ti fesierii si abdomenul in timp ce te ridici de pe scaun. Poate vi se pare lipsit de importanta, dar astfel, va veti antrena corpul de fiecare data cand va ridicati.

E timpul sa-ti faci playlist-ul cu muzica preferata
Fa-ti o lista de melodii preferate si sunt sanse foarte mari ca cel putin o parte din corpul tau sa inceapa sa se miste. Si daca se intampla sa fi intr-o stare de spirit buna, miscarile tale vor incepe sa semene cu dansul, care este o modalitate de a arde caloriile. De aceea, orele de zumba sunt atat de populare. Blocat in masina? Porniti radioul sau iPod-ul. Este uimitor cat de mult poate ajuta dansul in arderea caloriilor de la brau in sus.


Transforma spalatul vaselor intr-o activitate amuzanta
Una dintre cele mai simple miscari, de care nici macar nu esti constient este sa-ti ridici picioarele alternativ, in timp ce speli vasele sau te  speli pe dinti. In picioare la chiuveta, misca un picior in lateral si, incordeaza fesele, tine-le asa timp de 30 de secunde. Repeta aceeasi miscare si pentru celalalt picior. Continuati acest pendul, ca miscare pana vei termina, si vei avea un posterior tonifiat cu un efort minim.
 
Fii turist in propriul tau oras
Oricine a strabatut un oras de la un capat la altul in vacanta stie cum e sa te trezesti a doua zi socat de febra musculara pe care o ai la picioare. Asta pentru ca e usor sa parcurgi cativa kilometrii atunci cand mintea ta este ocupata cu vizitarea obiectivelor turistice. Fa rost de  un ghid pentru orasul tau, ia un prieten, si joaca-te de-a turistul in propriul oras.

Fa doar 10
Multi oameni care nu obisnuiesc sa faca sport in mod regulat cad in capcana de a crede ca nu are niciun rost sa faci sport decat daca ai de gand sa alergi cel putin o ora sau sa faci 50 de abdomene. Adevarul este ca, obiectivele mai mici sunt mai usor de gestionat daca doresti ca fitness-ul sa se transforme intr-un obicei. Ori de cate ori ai cateva minute libere, fa  10 sarituri sau 10 abdomene sau 10 genoflexiuni. Cine stie, 10 ar putea incepe sa fie atat de usor, incat vei dori sa faci mai mult.

 




Spune-ne opinia ta despre
"Urasti sa faci exercitii fizice? Iata ce iti va schimba gandirea"

5 + 1 =

Spune-ne opinia ta despre
"Urasti sa faci exercitii fizice? Iata ce iti va schimba gandirea"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

10 motive sa te apuci de alergat chiar astazi

10 motive sa te apuci de alergat chiar astazi

de Laura Galescu 10 Ian 2018

Fie ca te-ai imprietenit deja cu alergarea, fie ca te gandesti inca la aceasta posibilitate, este important sa stii ca iti ofera beneficii nenumarate. La inceput poate parea dificil si obositor sa alergi, insa nu trebuie sa te lasi descurajata. In scurt timp, organismul se va obisnui si se va bucura de toate transformarile pozitive pe care le ofera acest sport. [detalii]

Inotul, esential pentru un stil de viata sanatos

Inotul, esential pentru un stil de viata sanatos

de Laura Galescu 09 Ian 2018

Inotul ne ofera atat de multe beneficii pentru sanatate, incat ar fi pacat sa nu il treci pe lista pentru 2018! De la imbunatatirea posturii, reglarea nivelului de colesterol, diminuarea riscului de diabet sau scadere in greutate, pana la o stare mentala excelenta, inotul este ideal pentru tine. [detalii]

6 beneficii ale dansului pentru persoanele in varsta

6 beneficii ale dansului pentru persoanele in varsta

de Raluca Garbea 19 Dec 2017

Dansul reprezinta o modalitate de relaxare, de a face miscare, de a exprima diverse sentimente, precum: bucurie, tristete sau iubire. Prin dans, socializam si comunicam, indiferent de limba pe care o vorbim sau din tara din care venim. [detalii]

Cat sport trebuie sa facem ca sa prevenim afectiuni grave

Cat sport trebuie sa facem ca sa prevenim afectiuni grave

de Raluca Garbea 13 Dec 2017

Un stil de viata sanatos implica practicarea cu regularitate a sportului. Insa cata miscare trebuie sa facem pentru a preveni afectiuni grave? [detalii]

Cum sa nu te ingrasi: asa arzi mai usor caloriile consumate!

Cum sa nu te ingrasi: asa arzi mai usor caloriile consumate!

de Viorica Ghinea 02 Oct 2017

Daca lupti constant impotriva kilogramenlor nedorite, este normal sa iti doresti sa afli cum sa nu te ingrasi. Mentinerea in foma poate parea o provocare grea, mai ales atunci cand nu cunosti cateva trucuri utile. Descopera mai jos cum poti sa arzi mai usor caloriile consumate peste zi! [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit