Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Urasti sa faci exercitii fizice? Iata ce iti va schimba gandirea

de AlegeSanatos.ro 07 Oct 2013

Tags: sport miscare sanatate eercitii fizice zumba


Urasti sa faci exercitii fizice? Iata ce iti va schimba gandirea

Daca preferi mai degraba sa cureti aragazul decat sa faci un antrenament la sala, nu esti singura. Pentru milioane de oameni, a face lucruri cum ar fi jogging-ul, ridicarea de greutati, sau a petrece o ora la sala, nu reprezinta deloc activitati placute sau indragite. Asadar, cum fac antrenorii de fitness sa-i convinga pe cei care urasc sportul sa faca ceva miscare? Totul se reduce la un truc simplu: Pune deoparte conceptul de exercitii fizice ca o activitate obligatorie, rigida care are loc intr-o sala de gimnastica si necesita haine speciale, si concentreaza-te la modalitatile in care te poti deplasa astfel incat sa fie distractiv si aproape fara efort. Haideti sa vedem care sunt strategiile pentru a inspira pe oricine sa faca putina miscare:

Poarta haine pentru miscare
In zilele in care nu trebuie sa te imbraci pentru munca, incalta-te intr-o pereche de pantofi sport si o pereche de pantaloni pentru streching de dimineata. Acest obicei simplu poate face o mare diferenta in cat de des va deplasati. (Idem pentru un sutien de sport, sau cel putin un sutien care ofera suport decent.) Ori de cate ori ai o oportunitate de a face streching sau de  a sari, ai putea chiar sa o faci decat sa te gandesti ca esti imbracata in blugi sau bluze prea incomode.

Incearca jucariile copilul tau
Recunoaste, recent ai ochit o trambulina, tobogan, sau scuter si te-ai gandit sa le incerci. Fie ca sunteti la locul de joaca sau in curte, fa acele activitati atunci cand ai chef. Sa spunem ca ai sarit coarda 10 minute asta inseamna ca ati arde la fel de multe calorii ca si cum ai fugi 4.5 km! Dar nu conteaza cat de multe calorii arzi, sari atat timp cat ti se pare distractiv.

Parcheaza  repede
Data viitoare cand ajungi in parcarea unui hipermarket sau a unui mall si este foarte aglomerat, nu incercati sa mai cautati un loc langa intrare si parcheaza in primul loc liber pe care il gasesti . Da, va fi o plimbare mai lunga pentru a ajunge la magazin, dar plimbarea va va face foarte bine, si veti ajunge mai repede decat daca ai vana in loc de parcare cat mai aproape de intrare.

Ridicati-va de la birou in maini
Ridicatul de pe scaun este ceva ce majoritatea dintre noi facem de nenumarate ori pe zi. De acum inainte, ridica-te fara a folosi mainile. In schimb, ridica mainile la nivelul umerilor si incordeaza-ti fesierii si abdomenul in timp ce te ridici de pe scaun. Poate vi se pare lipsit de importanta, dar astfel, va veti antrena corpul de fiecare data cand va ridicati.

E timpul sa-ti faci playlist-ul cu muzica preferata
Fa-ti o lista de melodii preferate si sunt sanse foarte mari ca cel putin o parte din corpul tau sa inceapa sa se miste. Si daca se intampla sa fi intr-o stare de spirit buna, miscarile tale vor incepe sa semene cu dansul, care este o modalitate de a arde caloriile. De aceea, orele de zumba sunt atat de populare. Blocat in masina? Porniti radioul sau iPod-ul. Este uimitor cat de mult poate ajuta dansul in arderea caloriilor de la brau in sus.


Transforma spalatul vaselor intr-o activitate amuzanta
Una dintre cele mai simple miscari, de care nici macar nu esti constient este sa-ti ridici picioarele alternativ, in timp ce speli vasele sau te  speli pe dinti. In picioare la chiuveta, misca un picior in lateral si, incordeaza fesele, tine-le asa timp de 30 de secunde. Repeta aceeasi miscare si pentru celalalt picior. Continuati acest pendul, ca miscare pana vei termina, si vei avea un posterior tonifiat cu un efort minim.
 
Fii turist in propriul tau oras
Oricine a strabatut un oras de la un capat la altul in vacanta stie cum e sa te trezesti a doua zi socat de febra musculara pe care o ai la picioare. Asta pentru ca e usor sa parcurgi cativa kilometrii atunci cand mintea ta este ocupata cu vizitarea obiectivelor turistice. Fa rost de  un ghid pentru orasul tau, ia un prieten, si joaca-te de-a turistul in propriul oras.

Fa doar 10
Multi oameni care nu obisnuiesc sa faca sport in mod regulat cad in capcana de a crede ca nu are niciun rost sa faci sport decat daca ai de gand sa alergi cel putin o ora sau sa faci 50 de abdomene. Adevarul este ca, obiectivele mai mici sunt mai usor de gestionat daca doresti ca fitness-ul sa se transforme intr-un obicei. Ori de cate ori ai cateva minute libere, fa  10 sarituri sau 10 abdomene sau 10 genoflexiuni. Cine stie, 10 ar putea incepe sa fie atat de usor, incat vei dori sa faci mai mult.

 




Spune-ne opinia ta despre
"Urasti sa faci exercitii fizice? Iata ce iti va schimba gandirea"

4 + 4 =

Spune-ne opinia ta despre
"Urasti sa faci exercitii fizice? Iata ce iti va schimba gandirea"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

4 tipuri de activitati fizice recomandate persoanelor cu diabet

4 tipuri de activitati fizice recomandate persoanelor cu diabet

de Raluca Garbea 15 Aug 2018

Exercitiile fizice sunt excelente pentru persoanele cu diabet zaharat deoarece le ajuta sa traiasca vieti mai sanatoase, mai sigure si mai bune. Persoanele cu diabet trebuie sa faca aproximativ 30 de minute de exercitii fizice la o intensitate moderata, cel putin de cinci ori pe saptamana. [detalii]

Cum sa iti pastrezi motivatia pentru sport

Cum sa iti pastrezi motivatia pentru sport

de Raluca Garbea 09 Aug 2018

Sportul are numeroase beneficii asupra sanatatii, insa poate iti este greu uneori sa iti gasesti motivatia pentru a face miscare in fiecare zi. [detalii]

Tai Chi - exercitii simple cu zeci de beneficii pentru trup si suflet

Tai Chi - exercitii simple cu zeci de beneficii pentru trup si suflet

de AlegeSanatos.ro 20 Iul 2018

Zi de zi aduni in spate, intr-un bagaj invizibil (dar pe care il simti 100%) stres si oboseala. In timp, bagajul acesta devine parte componenta din tine si uite-asa duci o cocoasa de negativitate dupa tine. In fiecare zi. Cum scapi de stres? Cum iti ajuti corpul si mintea sa se elibereze de orice energie negativa si sa lucreze spre beneficiul tau? Am eu un raspuns pentru tine: pui in aplicare principiile echilibrului prin practicarea de Tai Chi. [detalii]

5 consecinte grave asupra sanatatii daca nu faci sport

5 consecinte grave asupra sanatatii daca nu faci sport

de Laura Galescu 15 Iun 2018

Stai cate 9 ore pe scaun la birou si alte cateva intins in pat cand ajungi acasa? Corpul tau nu este facut pentru asta! Probabil a inceput sa dea deja semne ca trebuie sa schimbi ceva si sa incluzi miscarea in programul tau. [detalii]

Sportul poate preveni dementa? Cand este esential sa il practici

Sportul poate preveni dementa? Cand este esential sa il practici

de Laura Galescu 25 Mai 2018

Miscarea este unul dintre mijloacele de a reduce riscul de dementa, dar este important sa fie practicat inainte de declansarea bolii. Cercetatorii au aratat ca, odata diagnosticata boala, sportul nu impiedica pierderea capacitatilor cognitive. [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016