Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

3 secrete pentru a ramane tanar

de Laura Voica 10 Feb 2014

3 secrete pentru a ramane tanar

Traim intr-o cultura obsedata de a ramane pururea tineri si suntem mereu in cautarea fantanii de tinerete. Ne petrecem ore in sala de sport sau facem yoga si ne asiguram ca obtinem vitaminele si nutrientii potriviti penru a trai si a arata mai tanari pentru mai mult timp. Cu toate acestea, nu intotdeauna ceea ce e pe farfurie ne poate creste longevitatea, ci ceea ce nu este pe farfurie, poate adauga ani in viata. Continuati sa cititi urmatoarele sfaturi pentru a afla cateva trucuri usoare, care vor face ca ceasul sa ticaie pentru anii care vor veni.

1. Spune-ti NU dulciurilor

In timp ce corpurile noastre au nevoie de carbohidrati pentru energie, este important ca noi sa le furnizam surse potrivite. In timp ce zaharul poate alimenta motoarele noastre, prea mult zahar de tipul gresit ne poate rapi energia si ne poate crea riduri. Clar nu reprezinta o indicatie pentru a ramane tineri multi ani. Produse comerciale cum ar fi: prajiturile, briosele, sucuri, bomboane, cereale dulci, iaurturi indulcite si toti ceilalti carbohidrati rafinati pot suprasolicita productia de insulina.

Acest lucru poate, la randul sau sa afecteze vasele de sange si accelereaza procesul de imbatranire. Inflamatia cronica poate creste riscul de dezvoltare a diabetului si a altor boli cronice. Boala poate provoca imbatranirea rapida, pentru a va asigura ca pielea ramane ferma si vasele de sange elastice, limitati consumul de zahar adaugat pentru a nu consuma mai mult de 10% din aportul zilnic de calorii. Asta inseamna ca daca vei consuma 1500 de calorii in fiecare zi, nu mai mult de 150 de calorii ar trebui sa provina de la adaosul de zahar.

Sfat : Cand aveti pofta de ceva dulce, nu consumati produse din comert. Ingheta fructele preferate, de exemplu struguri si banane. Manca-le asa cum este sau amesteca-le cu lapte de migdale si pudra de cacao neindulcita pentru un smoothie sanatos si delicios !

2. NU cereti sare

Tot ceea ce vine intr-o cutie, conserva sau alt element ambalat in magazinul alimentar contine sodiu. Sodiul este un ion pozitiv si un electrolit esential necesar pentru ca organismul nostru sa functioneze. Aceasta conduce semnale electrice in tot corpul si fara acesta corpul ar suferi. Multe alimente, cum ar fi alge, alge marine, fructe de mare, si alimentele verzi contin cantitati naturale de sodiu. Cu toate acestea, in prezent, suntem supusi unei supradoze de sare, avand in vedere cantitatile mari de sodiu pe care le contin alimentele din comert. Asociatia Americana de Cardiologie recomanda nu mai mult de 1.500 de mg de sodiu pe zi, pentru ca o cantitate putin mai mare poate duce la dezvoltarea " ucigasului tacut ", hipertensiune arteriala. Prea mult sodiu poate creste retentia de lichide, care pot contribui la senzatia de balonare. Excesul de sodiu poate reduce, de asemenea, peretii vaselor de sange si afecteaza modul in care pielea noastra arata.

Sfat: Daca simtiti nevoia de sare, incercati sa utilizati mai multe ierburi proaspete si uscate in mancare. Dupa un timp, papilele gustativese  vor obisnui. Stai departe de carne procesata, cum ar fi mezeluri si peste afumat, conserve, mese congelate, si alegeti alimente proaspete in locul celor comericiale. Fiti atenti atunci cand luati masa in oras, deoarece cei mai multi bucatari au tendinta de a condimenta cu mai multa sare decat este nevoie in alimente. Atunci cand consultati ingredientele unui aliment asigurati-va ca procentul de sodiu nu este mai mare de 5% per portie.


3. In Vino Es Ridurile

Este posibil sa fi auzit ca un consum moderat de vin este sanatos si poate imbunatati chiar sanatatea cardiovasculara. In timp ce consumul de vin rosu cu moderatie poate fi benefic pentru unele persoane, adevarul este ca puteti creste sanatatea si longevitatea in multe alte moduri. Alcoolul poate creste apetitul, mai ales pentru o gustare sarata sau alimente dulci, in functie de soiul vinului.  In plus, alcoolul puteti deshidrata. Baut poate provoca, de asemenea, retentia de apa, cearcane, si nu cel mai bun mod de a ramane cu un aspect tanar. Daca totusi va place foarte mult vinul, limitati-va la 120 de mililitrii zilnic si asigurati-va ca beti un pahar de apa imediat dupa. Consumul in exces de alcool poate duce la ciroza hepatica, boli cardiovasculare, cancer si desigur, imbatranire accelerata.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!



Spune-ne opinia ta despre
"3 secrete pentru a ramane tanar"

2 + 5 =

Ce au spus ceilalti utilizatori despre
"3 secrete pentru a ramane tanar"

Diana @ 02 Mai 2014
"spuneti Nu dulciurilor! spune-ti, este o greseala grava!"
ANCA @ 11 Feb 2014
"JENANTA TRADUCEREA. PACAT DE ARTICOL."

Spune-ne opinia ta despre
"3 secrete pentru a ramane tanar"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Coenzima Q10 incetineste imbatranirea si previne aparitia ridurilor

Coenzima Q10 incetineste imbatranirea si previne aparitia ridurilor

de Elena-Alina Constantinescu 25 Nov 2016

Coenzima Q10 este prezenta in fiecare celula a organismului. Important de stiut este ca alimentatia dezechilibrata si medicamentele scad nivelul acesteia. [detalii]

Ce complicatii poate produce diabetul

Ce complicatii poate produce diabetul

de Elena-Alina Constantinescu 11 Nov 2016

Diabetul este o boala silentioasa, o persoana afectata poate trai mai multi ani fara a prezenta niciun simptom. Diabetul de tip 1 este caracterizat de o productie insuficienta de insulina, un hormon secretat de pancreas, iar diabetul de tip 2 (aproape 90% din cazuri) corespunde unei cresteri prelungite a proportiei de zahar din sange si este frecvent asociat cu modul de viata (sedentaritate, alimentatie, etc.). [detalii]

Farmacia naturii: ce afectiuni se pot trata cu menta

Farmacia naturii: ce afectiuni se pot trata cu menta

de Elena-Alina Constantinescu 07 Nov 2016

Frunzele de menta contin o cantitate mare de uleiuri volatile, polifenolo, taninuri, flavonoizi, fiind asadar apreciata in medicina naturista pentru proprietatile sale terapeutice. Proaspete sau uscate, frunzele se folosesc la infuzii, ceaiuri si la obtinerea uleiului esential. [detalii]

Cum pregatim muraturile pentru iarna

Cum pregatim muraturile pentru iarna

de Elena-Alina Constantinescu 02 Nov 2016

Prin murarea in saramura, legumele nu isi pierd proprietatile nutritive; in plus, scad pofta de mancare si au putine calorii. Sunt foarte gustoase alaturi de o friptura de porc, pui sau vita. [detalii]

Topul alimentelor cu proprietati antiinflamatorii

Topul alimentelor cu proprietati antiinflamatorii

de Elena-Alina Constantinescu 12 Oct 2016

Artrita, bolile de inima, diabtul zaharat, hipertensiunea arteriala, astmul, toate aceste boli au la baza stilul de viata dezechilibrat. Pentru a preveni bolile, iata alimentele antiinflamatorii pe care sa le incluzi in dieta: [detalii]

Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.

Nota articol: 4.5 din 5 (4 voturi)

Parerea ta conteaza pentru noi!
Scriem pentru tine. Spune-ne daca a fost util acest articol!

Voteaza articolul!

Alege o nota de la 0 la 5
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.