Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

6 remedii naturale care te vor ajuta sa dormi mai bine

de Raluca Garbea 14 Mar 2018

Tags: somn remedii naturale


6 remedii naturale care te vor ajuta sa dormi mai bine

Daca ai probleme cu somnul, atunci folosirea unor remedii naturale te vor ajuta sa te odihnesti mai bine.

La ce se refera remediile naturale?

Remediile naturale includ alimente, plante medicinale sau un stil de viata mai sanatos, care pot duce la un somn mai odihnitor.

Daca vrei sa dormi 7-9 ore pe noapte, atunci sa incerci un remediu natural ar putea fi solutia. Cantitatea de somn de care ai nevoie depinde de varsta, de temperatura din camera si mai multi factori.

- Bebelusii trebuie sa doarma intre 12-15 ore pe zi.
- Copiii mici: intre 9-12 ore.
- Adolescentii trebuie sa doarma cel putin 9 ore.
- Adultii: intre 7-9 ore.
- Femeile insarcinate trebuie sa doarma cel putin 8 ore pe zi.

Care sunt cele mai bune remedii naturale pentru somn?

Cele mai bune remedii naturale includ calciu, glicina, uleiuri esentiale, radacina de valeriana, melatonina si magneziu, printre altele.

1. Melatonina

Unul dintre hormonii principali din corpul nostru care regleaza somnul, melatonina se dezvolta in timpul noptii. Daca te confrunti cu niveluri dezechilibrate de melatonina, acest lucru ar putea impiedica capacitatea de a adormi.

2. Magneziu

Magneziul poate contracara efectele cortizolului, care este un hormon de stres ce are legatura cu simptomele insomniei. Daca mananci alimente bogate in magneziu inainte de culcare, iti poti calma mintea si vei avea parte de un somn odihnitor.

3. Radacina de valeriana

Acest remediu pe baza de plante poate reduce nivelurile de hormoni de stres prin cresterea productiei si eliberarii acidului gama aminobutiric (GABA), care te pot ajuta sa obtii un somn adanc, ceea ce va face mai dificila perturbarea acestuia.

4. Calciu

Calciul joaca un rol important deoarece contribuie la cresterea nivelului de melatonina, ducand la un somn mai odihnitor.

5. Glicina

Utilizand doar 3 grame pe ora inainte de culcare, glicina poate accelera debutul somnului profund si poate preveni senzatia de oboseala dimineata.

6. Uleiuri esentiale

Exista multe uleiuri esentiale care pot induce somnul si relaxarea.

>> In ciuda efectelor benefice, se recomanda ca remediile naturale de somn sa fie utilizate cu precautie si sa nu devii dependent de ele!



Sursa: organicfacts.net

Sursa foto: pexels.com




Spune-ne opinia ta despre
"6 remedii naturale care te vor ajuta sa dormi mai bine"

7 + 9 =

Spune-ne opinia ta despre
"6 remedii naturale care te vor ajuta sa dormi mai bine"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Ai probleme cu somnul? Iata 5 metode de a adormi mai usor!

Ai probleme cu somnul? Iata 5 metode de a adormi mai usor!

de Raluca Garbea 30 Oct 2018

Este foarte important sa inveti sa adormi mai usor, mai ales daca vrei sa te bucuri de un somn odihnitor si, totodata, de un stil de viata sanatos. [detalii]

De ce este atat de importanta igiena mainilor?

De ce este atat de importanta igiena mainilor?

de Raluca Garbea 19 Oct 2018

Igiena mainilor joaca un rol foarte important pentru sanatatea organismului. [detalii]

5 tehnici pentru a reduce stresul

5 tehnici pentru a reduce stresul

de Raluca Garbea 18 Oct 2018

Stresul creeaza o stare de tensiune si o reactie de alarma a organismului, ducand uneori la imbolnaviri grave. [detalii]

Pot acizii grasi Omega-3 sa reduca starile de anxietate?

Pot acizii grasi Omega-3 sa reduca starile de anxietate?

de Raluca Garbea 16 Oct 2018

Un studiu recent arata ca acizii grasi Omega-3 ar putea reduce simptomele de anxietate in unele cazuri. [detalii]

Obiceiuri care iti pot strica genele

Obiceiuri care iti pot strica genele

de Raluca Garbea 24 Sep 2018

Toate femeile isi doresc gene lungi, naturale si sanatoase, insa anumite obiceiuri le-ar putea strica aspectul si sanatatea. [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016