Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Fa miscare in timpul sarcinii

de AlegeSanatos.ro 17 Dec 2012

Fa miscare in timpul sarcinii

Stim cu totii ca sportul este benefic pentru sanatate, cu atat mai mult atunci cand esti insarcinata.

 
Stim cu totii ca sportul este benefic pentru sanatate, cu atat mai mult atunci cand esti insarcinata. Nu toate sporturile sunt insa recomandate unei viitoare mamici. De aceea, iti prezentam activitatile fizice pe care le poti practica in siguranta in timpul sarcinii.

De ce este atat de important sa faci miscare in timpul sarcinii?

Deoarece exercitiile fizice te vor ajuta sa ai o stare fizca si psihica buna si te vor pregati pentru momentul nasterii. Si, lal fel de important, durerile de spate,c onstipatia si starile de oboseala vor fi mai usor de tinut sub control. In plus, veti vedea ca miscarea fizica te va ajuta sa te odihnesti mai bine si-ti va fi mult mai simplu sa tii sub control kilogramele – iar aceste beneficii se vor vedea si dupa nastere, atunci cand vei reusi sa-ti recapeti silueta de dinainte de sarcina intr-un timp mai scurt.

Propune-ti sa te antrenezi de trei ori pe saptamana in sedinte de 30-60 minute pe saptamana

Daca faci prea mult sport, de cinci sau chiar de mai multe ori pe saptamana, rezultatul nu e deloc cel scontat – specialistii spun ca risti sa-I faci bebelusului mai mult rau decat bine. De asemenea,nici antrenamentele prea intense nu sunt recomandate femeilor gravid. Specialistii spun ca ar trebui sa poti sa ai o conversatie normala in timp ce execute miscarile. Daca nu ai facut sport deloc inainte sa ramai insarcinata, nu este deloc momentul sa recuperzi tocmai acum. Poti sa incepi un antrenament mai intens dupa nasterea bebelusului tau.

Ce activitati sportive sunt recomandate

Plimbarea, jogging-ul usor, inotul si sedintiele de aquagym pot fi practicate pe intreaga perioada a sarcinii daca starea ta de sanatate o permite.
Te poti inscribe fara probleme la cursuri de yoga sau pilates pentru gravid – este important ca instructorul care-ti supravegheaza miscarile sa aiba experienta in a lucra cu femeile gravid. Mersul pe bicicleta este considerat sigur, atat timp cat ai grija de modul in care iti dozezi efortul. Cu toate acestea, din trimiestrul al treilea de sarcina e bines a apelezi la bicicleta static.

Inainte de-ati face un abonament la centrele de sport pentru femeile insarcinate, intreaba-ti medicul in ce masura conditia ta fizica si sarcina iti permit sa faci miscare, ce sport iti recomanda sa practice, de cate ori pe saptamana si pana in ce trimestru al sarcinii.
 

 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!



Spune-ne opinia ta despre
"Fa miscare in timpul sarcinii"

8 + 2 =

Spune-ne opinia ta despre
"Fa miscare in timpul sarcinii"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Laptisorul de matca alunga depresia, anxietatea si imbunatateste starea generala a organismului

Laptisorul de matca alunga depresia, anxietatea si imbunatateste starea generala a organismului

de Elena-Alina Constantinescu 25 Mai 2017

Probleme cu colesterolul? Stare permanenta de oboseala, probleme cu ficatul si digestia? De ce sa apelezi la medicamente cand ai la indemana un remediu uimitor - laptisorul de matca? Este un elixir al sanatatii, intareste sistemul imunitar, imbunatateste memoria si somnul, amelioreaza dereglarile hormonale si, deloc surprinzator, incetineste procesul de imbatranire. In plus, folosit ca ingredient in tratementele cosmetice, ajuta atat tenul cat si parul sa radieze de frumusete. In randurile de ai jos vei afla ce tratament trebuie sa urmezi pentru o stare generala de bine. [detalii]

Remedii naturiste pentru vitalitate, energie si o forma fizica de invidiat

Remedii naturiste pentru vitalitate, energie si o forma fizica de invidiat

de Elena-Alina Constantinescu 19 Mai 2017

Inca putin si se apropie vara. Schimbarea de anotimp trebuie sa vina cu o noua dieta, iar produsele apicole ne protejeaza de infectiile microbiene si viroze respiratorii, fortifica imunitatea si din acest motiv nu trebuie sa ne lipseasca din casa. Specialistii in fitoterapie recomanda sa consumam laptisor de matca, miere, tinctura de propolis si polen crud pentru o forma fizica de invidiat. Ce alte beneficii mai au aceste produse apicole asupra organismului? [detalii]

10 lucruri fascinante despre cum functioneaza mintea umana

10 lucruri fascinante despre cum functioneaza mintea umana

de Alege Sanatos 10 Mai 2017

Psihologul Alexandru Plesea considera ca mintea noastra este cel mai avansat element care ne defineste, iar cu cat vom intelege mai multe despre ea, cu atat viata noastra va deveni mai clara, mai simpla, vom capata mai multa incredere in noi si vom indrazni sa facem lucruri pe care, altminteri, nu le-am fi facut. Specialistul si trainerul in programare neuro-lingvistica (NLP) afirma ca sunt 10 lucruri pe care nu le stim despre cum functioneaza mintea noastra, iar intelegerea lor ne-ar putea ajuta sa ne imbunatatim perceptia despre lume, viata si mai ales noi insine. [detalii]

Cum sa iti dezvolti inteligenta: exercitii ideale pentru memorie, atentie si logica

Cum sa iti dezvolti inteligenta: exercitii ideale pentru memorie, atentie si logica

de Elena-Alina Constantinescu 08 Mai 2017

Stresul prelungit la locul de munca poate sa afecteze pe termen lung sanatatea, inducand un stil de viata dezorganizat: obiceiuri alimentare nesanatoase, insomnie, oboseala, pierderea capacitatii de concentrare, scaderea performantelor, iritare, demoralizare, pierderea interesului pentru alte activitati in familie, etc. Vestea buna este ca stresul poate fi combatut cu ajutorul exercitiilor care antreneaza mintea. [detalii]

Afla cum poti scapa de insomnie cu ajutorul unei tehnici foarte simple

Afla cum poti scapa de insomnie cu ajutorul unei tehnici foarte simple

de Elena-Alina Constantinescu 03 Mai 2017

Adormi greu, ai un somn agitat iar dimineata te simti mai obosita decat seara? Utilizarea telefonului, tabletei sau oricarui dispozitiv electronic inainte de culcare ne poate afecta somnul si chiar sanatatea. Nu este o noutate faptul ca lumina albastra generata de ecranele dispozitivelor electronife afecteaza modul in care corpul nostru produce melatonina, hormon ce are un rol important in reglarea ‚Äěceasului biologic". [detalii]

Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Parerea ta conteaza pentru noi!
Scriem pentru tine. Spune-ne daca a fost util acest articol!

Voteaza articolul!

Alege o nota de la 0 la 5
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.