Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Tot ce trebuie sa faceti pentru o digestie mai buna

de Luca Dragomir 13 Ian 2014

Tags: menta ghimbir salata otet de mere


Tot ce trebuie sa faceti pentru o digestie mai buna

Toti am avut parte de un meniu copios in timpul sarbatorilor, am amestecat produse de origine animala cu legume, cu lactate...un adevarat fiasco. Tot acest fiasco se traduce sub forma de indigestie si balonare. Va prezentam 9 modalitati simple de a da digestiei un imbold:


Evitati consumul de lichide in timpul meselor. Lichidul dilueaza enzimele digestive naturale ale corpului, care sunt necesare pentru a face fata cu toate produsele alimentare grele pe care le consumam in aceasta perioada a anului.

Incearca sa mananci intre mese si astfel vei consuma mai putin la mesele principale.  Corpul nostru este proiectat pentru a digera alimentele in cantitati mai mici.

Nu va grabiti. Mesteca bine mancarea si savureaza cu adevarat ceea ce mananci. Mestecatul  imbina alimentele cu enzimele digestive, care incep imediat sa imbunatateasca digestia.

Manca mai devreme in timpul zilei pentru a evita mesele copioase seara. Corpul tau are nevoie de timp pentru digestie. Daca va intindeti repede dupa ce ati manancat riscati sa va supuneti arsurilor la stomac si la indigestie.

Incercati sa nu mai mancati cand sunteti stresati. Daca sunteti stresat frecvent incarcati sa creati o atmosfera mult mai relaxanta inainte de a manca.

Mananca mai multe alimente fermentate, cum ar fi iaurt, chefir sau alte preparate din lapte. Bacteriile prezente in mod natural in stomac ajuta digestia.

Ia un supliment probiotic, pe stomacul gol, cand te trezesti dimineata.
Alege o formula care contine o serie de bacterii prezente in  flora intestinala, cum ar fi Lactobacillus acidophilus si Bifidobacterium bifidus. Prin reglarea florei intestinale, se vor regla si miscarile intestinului si astfel digestia se va imbunatati.

Mananca o salata cu otet de mere inainte de mesele bogate. Enzimele din salata ajuta la digestie, in timp ce otetul de mere stimuleaza productia naturala de acid clorhidric pentru a ajuta la digestia proteinelor organismului. Evitati otetul de mere, daca aveti ulcer gastric.

Bucurati-va de menta sau ceaiul de ghimbir. Studiile au demonstrat ca ambele imbunatatesc  digestia. Cel mai bine este sa le consumati intre mese decat in timpul meselor.




Spune-ne opinia ta despre
"Tot ce trebuie sa faceti pentru o digestie mai buna"

5 + 2 =

Spune-ne opinia ta despre
"Tot ce trebuie sa faceti pentru o digestie mai buna"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Ai probleme cu somnul? Iata 5 metode de a adormi mai usor!

Ai probleme cu somnul? Iata 5 metode de a adormi mai usor!

de Raluca Garbea 30 Oct 2018

Este foarte important sa inveti sa adormi mai usor, mai ales daca vrei sa te bucuri de un somn odihnitor si, totodata, de un stil de viata sanatos. [detalii]

De ce este atat de importanta igiena mainilor?

De ce este atat de importanta igiena mainilor?

de Raluca Garbea 19 Oct 2018

Igiena mainilor joaca un rol foarte important pentru sanatatea organismului. [detalii]

5 tehnici pentru a reduce stresul

5 tehnici pentru a reduce stresul

de Raluca Garbea 18 Oct 2018

Stresul creeaza o stare de tensiune si o reactie de alarma a organismului, ducand uneori la imbolnaviri grave. [detalii]

Pot acizii grasi Omega-3 sa reduca starile de anxietate?

Pot acizii grasi Omega-3 sa reduca starile de anxietate?

de Raluca Garbea 16 Oct 2018

Un studiu recent arata ca acizii grasi Omega-3 ar putea reduce simptomele de anxietate in unele cazuri. [detalii]

Obiceiuri care iti pot strica genele

Obiceiuri care iti pot strica genele

de Raluca Garbea 24 Sep 2018

Toate femeile isi doresc gene lungi, naturale si sanatoase, insa anumite obiceiuri le-ar putea strica aspectul si sanatatea. [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016