Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Mancati cel putin de 2 ori pe saptamana o masa de peste

de AlegeSanatos.ro 25 Feb 2013


Mancati cel putin de 2 ori pe saptamana o masa de peste

Pestele este un aliment foarte hranitor si, fiind o sursa excelenta de proteine cu putine calorii, este mai bun decat orice alt tip de carne. Este bogat in acizi grasi omega 3, care s-au dovedit buni pentru sanatatea inimii. Carnea de peste este gustoasa, usor digerabila (pentru ca nu contine tesut colegen fibros) si, desi are mai putine proteine decat carnea de vita, ele contin toti aminoacizii esentiali. Cantitatea de grasime este variabila de la o specie de peste la alta, aceasta fiind bogata in acizi grasi polinesaturati Omega 3, care au efecte de reducere a colesterolului si antiaterosclerozante. Pestele contine o mare cantitate de fosfor (peste 200mg/100g peste), este bogat in iod si fluor, insa nu contine decat putin fier, calciu si vitamine (in comparatie cu alte surse).Pestele este o excelenta sursa de proteine de inalta calitate (peste 10% proteine), este sarac in grasimi saturate (grasimi „rele”) si colesterol, in schimb este deosebit de bogat in acizi grasi omega 3, benefici pentru inima. Fiind sarac in carbohidrati, nu este o buna sursa de energie. In special pestii mici (sardine, hamsii, macrou), mancati cu tot cu oase, sunt o buna sursa de calciu. Conservele de peste sunt foarte bogate in calciu deoarece pe durata procesului oasele devin moi, numai bune de mancat. In plus, pestele marin este o buna sursa de iod. Avand un continut scazut de sodiu, este suficient de bogat in potasiu.Icrele au un continut crescut de proteine, grasimi de calitate superioara (lecitine), vitamine liposolubile (A si D) si fosfor.




Spune-ne opinia ta despre
"Mancati cel putin de 2 ori pe saptamana o masa de peste"

3 + 5 =

Spune-ne opinia ta despre
"Mancati cel putin de 2 ori pe saptamana o masa de peste"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Top 4 alimente pentru a te bucura de un mic dejun sanatos

Top 4 alimente pentru a te bucura de un mic dejun sanatos

de Raluca Garbea 19 Apr 2019

Micul dejun este, fara indoiala, cea mai importanta masa din zi. Asadar, fa-ti mereu timp pentru a incepe ziua asa cum trebuie, cu un mic dejun sanatos. [detalii]

Conopida si beneficiile sale pentru sanatate

Conopida si beneficiile sale pentru sanatate

de Raluca Garbea 16 Apr 2019

Conopida ofera numeroase beneficii pentru sanatate! [detalii]

Cum poti slabi rapid - 5 trucuri simple si eficiente

Cum poti slabi rapid - 5 trucuri simple si eficiente

de Raluca Garbea 16 Apr 2019

Ai kilograme in plus si nu stii cum sa slabesti? Descopera in articol care sunt cele mai simple si eficiente trucuri pentru a pierde rapid in greutate! [detalii]

Cum sa renunti rapid la consumul de zahar

Cum sa renunti rapid la consumul de zahar

de Raluca Garbea 12 Apr 2019

Dulciurile sunt delicioase, insa nu se afla printre aliatii sanatatii. Descopera in articol cum poti renunta la zahar, usor si rapid. [detalii]

Cate calorii contine usturoiul

Cate calorii contine usturoiul

de Raluca Garbea 10 Apr 2019

Poate te intrebi cate calorii contine usturoiul, mai ales daca iti place sa il folosesti in diferite retete. [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016