AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Ce sa mananci la gustarea dintre mese. Idei simple si delicioase

de AlegeSanatos.ro 11 Oct 2021

Tags: gustarea dintre mese ce sa mananci la gustarea dintre mese alimentatie sanatoasa

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce sa mananci la gustarea dintre mese. Idei simple si delicioase

Din pacate, nu toata lumea mananca intre mese. Insa gustarea aceasta este extrem de importanta pentru ca reuseste sa iti taie pofta de mancare si in acest fel nu vei consuma portii exagerat de mari la pranz sau cina.

Daca nu obisnuiesti sa faci acest lucru, trebuie sa faci mici schimbari in dieta zilnica. Nu trebuie decat sa iti rezervi timp pentru a consuma gustarea dintre mese la orele potrivite (intre orele 10-11 dimineata si orele 14-15 la amiaza). De asemenea, este imporant sa alegi produse simple. Nu trebuie sa te complici cu sandvisuri sau alte gustari „grele”.

In continuare iti oferim cateva exemple de alimente care se pot regasi la gustarea dintre mese. Atentie insa! Nu trebuie sa mancati exagerat de mult. Gustarea trebuie sa fie moderata si satioasa.

Ce sa mananci la gustarea dintre mese:

1. Migdale

Migdalele pot fi consumate cu usurinta ca gustare intre mese, insa trebuie sa tii cont sa mananci doar cateva. Acestea sunt bogate in carbohidrati. Insa contin foarte multe vitamine si minerale, lucru care le face ideale pentru aceast snack.

2. Fistic

Daca nu ai timp sa iti pregatesti fructe proaspete pentru gustarea dintre mese, o varianta simpla este sa iti aduci la birou o punga de fistic. In acest fel te vei asigura ca ai intotdeauna ce sa „rontai” pentru gustarea dintre mese. Fisticul contine proteine si fibre, fitosteroli, fosfor, cupru, vitamina B6, mangan, folati, vitamina E, potasiu.

3. Fructe proaspete

In cazul in care ai ramas in pana de idei, nu trebuie decat sa dai o fuga pana la cel mai apropiat magazin sau chiar la o piata pentru a cumpara cateva fructe proaspete. Sunt extrem de sanatoase si iti vor reda enegie.

4. Humus pe pat de ardei

Daca ai mai mult timp la dispozitie pentru a-ti pregati gustarile pentru a doua zi, poti opta pentru o felie simpla de ardei gras peste care poti pune hummus si masline. De asemenea, poti inlocui hummusul cu branzica pufoasa sau cu salata de rosii, etc.




Spune-ne opinia ta despre
"Ce sa mananci la gustarea dintre mese. Idei simple si delicioase"

5 + 4 =

Spune-ne opinia ta despre
"Ce sa mananci la gustarea dintre mese. Idei simple si delicioase"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Alimente pe care NU trebuie sa le consumati vara

Alimente pe care NU trebuie sa le consumati vara

de AlegeSanatos.ro 29 Iun 2022

Nimanui nu ii place sa se abtina de la a consuma alimentele preferate, insa in anumite momente suntem obligati sa ne revizuim meniul zilnic. Vara chiar ar trebui sa eliminam anumite produse, in mare parte din cauza temperaturilor care cresc excesiv. [detalii]

De ce NU este bine sa ii dai copilului tau iaurt cu fructe

De ce NU este bine sa ii dai copilului tau iaurt cu fructe

de AlegeSanatos.ro 00 00 0000

Combinatia de iaurt si fructe nu este neaparat cea mai fericita, cu atat mai putin daca vorbim despre cea pe care o regasim in magazine. [detalii]

5 motive sa consumati mai des vinete in perioada verii

5 motive sa consumati mai des vinete in perioada verii

de AlegeSanatos.ro 15 Iun 2022

Vara este un anotimp in care apar foarte multe fructe si legume de sezon si este pacat sa nu profitati de ele. Noi va recomandam sa consumati in aceasta perioada mai des vinete, pentru ca sunt foarte sanatoase si contin putine calorii. [detalii]

12 reguli alimentare simple care au grija de sanatatea ta

12 reguli alimentare simple care au grija de sanatatea ta

de AlegeSanatos.ro 14 Iun 2022

Sanatatea este cea mai importanta si este in stransa legatura cu alimentatia zilnica. Poate nu ai intotdeauna timp sa pregatesti mese echilibrate si nici nu iti place sa te stresezi prea mult cu numarul grasimilor sau al caloriilor, insa poti sa urmaresti cateva reguli simple care vor contriui in mod esential la starea ta de bine. [detalii]

Iti este foame mereu? Iata cum sa scapi de aceasta senzatie in 4 pasi simpli

Iti este foame mereu? Iata cum sa scapi de aceasta senzatie in 4 pasi simpli

de AlegeSanatos.ro 08 Iun 2022

Senzatia de foame constanta este o problema cu care multa lume se confrunta si este strict legata de ceea ce mananci. Ar fi bine sa faci, in timp scurt, mici schimbari in alimentatie si cu siguranta vei observa rezultate imbucuratoare. [detalii]

Abonare Newsletter
Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani

Descarca GRATUIT
"Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani

Descarca GRATUIT
"Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani
Descarca GRATUIT
"Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016