AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

5 alimente pentru un somn odihnitor

de AlegeSanatos.ro 02 Mar 2020

Tags: somn odihnitor alimente benefice somnului

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 alimente pentru un somn odihnitor

Lipsa somnului poate fi un semn ca organismul tau sufera de anumite afectiuni. Totusi, nu trebuie sa te alarmezi. Uneori lipsa acestuia este reprezentata de o alimentatie precara. Fa cateva schimbari in dieta zilnica si uita de noptile albe.

La fel ca apa si mancarea, somnul este o activitate vitala supravietuirii noastre. De cele mai multe ori un stil de viata agitat si un program dezechilibrat ne afecteaza calitatea somnului.
 
Atentie! Un somn de calitate ne face mai eficienti si trebuie sa dormim un numar de aproximativ 7-8 ore pe noapte pentru a face fata provocarilor de zi cu zi.
 
Daca si tu vrei sa ai un somn odihnitor, include in dieta ta urmatoarele alimente:
 
1. FASOLEA
 
Este foarte cunoscut faptul ca vitamina B este eficienta in cazurile de insomnie si contribuie la eliminarea stresului si a anxietatii. Fasolea este o sursa bogata in vitamina B( vitamina B6, niacina si acid folic.
 
2. BANANELE
 
Bananele pot fi numite “sedative naturale”, pentru ca au in compozitia lor triptofan si magneziu, un complex care actioneaza ca un sedativ. De asemenea, continutul de potasiu le face foarte eficiente pentru un somn odihnitor.
 
3. IAURTUL
 
Pentru un somn odihnitor si rapid, mananca inainte de culcare o cana de iaurt cu cateva fructe preferate peste. Iaurtul contine calciu, mineral care induce starea de somnolenta cu ajutorul unor homoni ( triptofan si melatonina).
 
4. NUCILE
 
O alta cantitate importanta de triptofan si magneziu se regaseste in nuci. Mancate ca gustare inainte de a merge in pat, nucile cresc nivelul de serotonina din creier si contribuie la sustinerea unui somn sanatos si odihnitor. Alte “sedative” naturale: semintele de in, de dovleac si cele de floarea-soarelui.
 
5. LACTATELE
 
Consumul de lactate seara, inainte de somn, te va ajuta sa adormi mai repede. Sursa naturala de triptofan si calciu, laptele va induce cu usurinta starea de somnolenta si te vei odihni pe masura.

 
 
Daca ai probleme cu somnul sau anumite ganduri nu iti dau pace seara, inainte sa adormi, citeste acest articol. 

Imbunatateste rapid calitatea somnului tau, fara sa apelezi la medicamente, prin consumul alimentelor mentionate mai sus si cu siguranta vei fi mai odihnit!
 




Spune-ne opinia ta despre
"5 alimente pentru un somn odihnitor"

2 + 8 =

Spune-ne opinia ta despre
"5 alimente pentru un somn odihnitor"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

5 semne ca organismul tau are nevoie de vitamina D

5 semne ca organismul tau are nevoie de vitamina D

de AlegeSanatos.ro 00 00 0000

Vitamina D se numara printre cele mai importante vitamine de care are nevoie corpul nostru. Aceasta are un rol deosebit in dezvoltarea si functionarea muschilor, absorbtia calciului in organism, formarea oaselor, a dintilor si mentinerea sanatatii lor. [detalii]

Cum te poate afecta alegerea unor pantofi de dama incomozi? Afla consecintele!

Cum te poate afecta alegerea unor pantofi de dama incomozi? Afla consecintele!

de AlegeSanatos.ro 09 Feb 2021

Poate ca si tu porti sau ai purtat pantofi de dama incomozi, deoarece se potrivesc perfect cu anumite tinute sau pentru ca, pur si simplu, adori designul lor. Chiar daca pare ceva banal, decizia de a purta incaltarile nepotrivite poate avea consecinte serioase, care te pot afecta si pe viitor! [detalii]

  Reteta de fasole verde cu masline si ardei copti pentru diabetici

Reteta de fasole verde cu masline si ardei copti pentru diabetici

de AlegeSanatos.ro 00 00 0000

Diabetul nu este o afectiune pe care sa o ignori, pentru ca se poate agrava. Asa ca trebuie sa mananci mai sanatos si sa renunti la zahar, in principiu, dar exista si alte reguli. [detalii]

 De ce este bine sa renunti la zahar

De ce este bine sa renunti la zahar

de AlegeSanatos.ro 00 00 0000

Zaharul este un produs utilizat in majoritatea produselor alimentare, fie ca sunt bomboane sau nu. Pe langa gustul dulce si starea buna pe care o declanseaza zaharul, iti poate provoca dependenta, dar si alte probleme de sanatate. [detalii]

Efecte adverse ale consumului ridicat de sare

Efecte adverse ale consumului ridicat de sare

de AlegeSanatos.ro 19 Ian 2021

Sarea in mancare este minunata. Contribuie la potentarea gustului pretaratelor si in plus, este necesara si organismului. Regleaza echilibrul fluid de celule si plasma. Din pacate insa, atunci cand este consumata in exces poate avea si efecte adverse. [detalii]

Abonare Newsletter
Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine

Descarca GRATUIT
"Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine

Descarca GRATUIT
"Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine
Descarca GRATUIT
"Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016