AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Importanta alimentatiei sanatoase in timpul sarcinii

de Raluca Garbea 24 Aug 2018

Tags: alimentatie sarcina

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Importanta alimentatiei sanatoase in timpul sarcinii

Un stil de viata sanatos si o alimentatie corecta sunt foarte importante in timpul sarcinii. Impreuna cu analizele si programarile in mod periodic la medic, o femeie insarcinata trebuie sa aiba mare grija de nevoile sale nutritionale.

In timpul sarcinii, sunt alimente care trebuie evitate, in timp ce altele sunt necesare pentru a beneficia de o alimentatie sanatoasa si echilibrata.


Studiile arata ca femeile care au un regim sarac in nutrienti si vitamine au sanse mai mari de a naste prematur decat femeile care mananca sanatos. Prin urmare, femeile insarcinate trebuie sa mentina un regim alimentar sanatos, sa ramana active si sa bea multe lichide. Toate acestea sunt importante atat pentru sanatatea mamei, cat si pentru cea a copilului.


Este esential ca regimul unei femei insarcinate sa cuprinda toate grupurile de alimente si sa includa vitaminele si mineralele importante. Acestea sunt enumerate mai jos:


Fier


Fierul este un mineral necesar pentru producerea de celule sanguine, care impiedica femeile insarcinate sa devina anemice.


Cele mai bune surse de fier: ton, somon, oua, legume, fructe uscate si fasole.


Acid folic


Acidul folic ajuta la prevenirea defectelor congenitale, anemiei si a greutatii scazute la nastere. Inainte de sarcina si in timpul sarcinii, este necesara administrarea a aproximativ 0,6 mg pana la 0,8 mg de acid folic.


Cele mai bune surse de acid folic: citrice, legume cu frunze verzi, carne de pasare si varza de Bruxelles.


Calciu


Calciul este necesar pentru dezvoltarea oaselor copilului. De asemenea, ajuta la reglarea lichidului din corp.


Cele mai bune surse de calciu: lapte, iaurt, branza, tofu, oua, varza, migdale, fasole alba.


Proteine


Cele mai bune surse: produse lactate, peste, oua, legume, tofu, nuci.


Vitamine 


Organismul are nevoie de mai multe vitamine in timpul sarcinii, in special de vitamina A, vitamina B6, vitamina B12, vitamina C, vitamina D si vitamina K.

 

>> Pentru a beneficia de o alimentatie corecta in timpul sarcinii, consulta medicul specialist pentru a stabili ce alimente trebuie consumate obligatoriu in timpul sarcinii si care trebuie evitate!



Sursa foto: pexels.com




Spune-ne opinia ta despre
"Importanta alimentatiei sanatoase in timpul sarcinii"

1 + 5 =

Spune-ne opinia ta despre
"Importanta alimentatiei sanatoase in timpul sarcinii"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

3 legume pe care trebuie sa le consumi primavara

3 legume pe care trebuie sa le consumi primavara

de AlegeSanatos.ro 00 00 0000

Primavara isi va intra cat de curand in drepturi si tocmai de aceea acum este momentul sa faci cateva schimbari in alimentatia de zi cu zi. In acest sezon apar legume noi si usoare pe care le poti include cu usurinta in salate. [detalii]

Secrete din bucatarie. Trucuri pentru a prepara pestele

Secrete din bucatarie. Trucuri pentru a prepara pestele

de AlegeSanatos.ro 23 Feb 2021

Pestele este o alternativa minunata pentru carnea rosie care nu trebuie consumata in exces. Pestele contine Omega 3 si grasimi sanatoase de care are nevoie organismul nostru, asa ca nu ezita sa il consumi mai des. [detalii]

Idei de gustari cu fulgi de ovaz

Idei de gustari cu fulgi de ovaz

de AlegeSanatos.ro 17 Feb 2021

Fulgii de ovaz sunt alegerea perfecta atunci cand vrei sa mananci ceva sanatos, nu foarte caloric, dar care sa iti tina totusi de foame. [detalii]

Variante mai sanatoase cu care poti inlocui painea

Variante mai sanatoase cu care poti inlocui painea

de AlegeSanatos.ro 15 Feb 2021

Painea este un aliment popular la romani. Suntem obisnuiti sa o consumam aproape la fiecare masa si sa o combinam cu fel de fel de preparate. [detalii]

Cum ai mai multa grija de tine. Acorda o atentie deosebita si sanatatii emotionale

Cum ai mai multa grija de tine. Acorda o atentie deosebita si sanatatii emotionale

de AlegeSanatos.ro 12 Feb 2021

Odata cu relaxarea masurilor restrictive impuse de autoritati, este timpul sa-ti reiei vechile obiceiuri si, bineinteles, sa ai mai multa grija de tine. Chiar daca e sezonul rece, vei gasi destule locuri in care sa iesi cu prietenele, vei putea sa-ti reiei cursurile de dans sau de machiaj, de exemplu, si vei putea sa profiti cate o zi intreaga de patinoar.  [detalii]

Abonare Newsletter
Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine

Descarca GRATUIT
"Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine

Descarca GRATUIT
"Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine
Descarca GRATUIT
"Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016