AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Importanta alimentatiei sanatoase in timpul sarcinii

de Raluca Garbea 24 Aug 2018

Tags: alimentatie sarcina

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Importanta alimentatiei sanatoase in timpul sarcinii

Un stil de viata sanatos si o alimentatie corecta sunt foarte importante in timpul sarcinii. Impreuna cu analizele si programarile in mod periodic la medic, o femeie insarcinata trebuie sa aiba mare grija de nevoile sale nutritionale.

In timpul sarcinii, sunt alimente care trebuie evitate, in timp ce altele sunt necesare pentru a beneficia de o alimentatie sanatoasa si echilibrata.


Studiile arata ca femeile care au un regim sarac in nutrienti si vitamine au sanse mai mari de a naste prematur decat femeile care mananca sanatos. Prin urmare, femeile insarcinate trebuie sa mentina un regim alimentar sanatos, sa ramana active si sa bea multe lichide. Toate acestea sunt importante atat pentru sanatatea mamei, cat si pentru cea a copilului.


Este esential ca regimul unei femei insarcinate sa cuprinda toate grupurile de alimente si sa includa vitaminele si mineralele importante. Acestea sunt enumerate mai jos:


Fier


Fierul este un mineral necesar pentru producerea de celule sanguine, care impiedica femeile insarcinate sa devina anemice.


Cele mai bune surse de fier: ton, somon, oua, legume, fructe uscate si fasole.


Acid folic


Acidul folic ajuta la prevenirea defectelor congenitale, anemiei si a greutatii scazute la nastere. Inainte de sarcina si in timpul sarcinii, este necesara administrarea a aproximativ 0,6 mg pana la 0,8 mg de acid folic.


Cele mai bune surse de acid folic: citrice, legume cu frunze verzi, carne de pasare si varza de Bruxelles.


Calciu


Calciul este necesar pentru dezvoltarea oaselor copilului. De asemenea, ajuta la reglarea lichidului din corp.


Cele mai bune surse de calciu: lapte, iaurt, branza, tofu, oua, varza, migdale, fasole alba.


Proteine


Cele mai bune surse: produse lactate, peste, oua, legume, tofu, nuci.


Vitamine 


Organismul are nevoie de mai multe vitamine in timpul sarcinii, in special de vitamina A, vitamina B6, vitamina B12, vitamina C, vitamina D si vitamina K.

 

>> Pentru a beneficia de o alimentatie corecta in timpul sarcinii, consulta medicul specialist pentru a stabili ce alimente trebuie consumate obligatoriu in timpul sarcinii si care trebuie evitate!



Sursa foto: pexels.com




Spune-ne opinia ta despre
"Importanta alimentatiei sanatoase in timpul sarcinii"

2 + 4 =

Spune-ne opinia ta despre
"Importanta alimentatiei sanatoase in timpul sarcinii"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Cu ce poti inlocui carnea atunci cand tii dieta

Cu ce poti inlocui carnea atunci cand tii dieta

de AlegeSanatos.ro 00 00 0000

Carnea este o sursa bogata de proteine de care organismul nostru are mare nevoie pentru a functiona in mod normal. [detalii]

3 motive sa bei in fiecare dimineata suc de portocale

3 motive sa bei in fiecare dimineata suc de portocale

de AlegeSanatos.ro 05 Mai 2021

Te-ai gandit vreodata cum este cel mai bine sa iti incepi dimineata? Poti sa bei un pahar de suc natural de portocale pentru ca ziua ta sa fie plina de energie si de voie buna. [detalii]

Cum sa pregatesti rapid crevetii. Reteta cu usturoi si patrunjel

Cum sa pregatesti rapid crevetii. Reteta cu usturoi si patrunjel

de AlegeSanatos.ro 04 Mai 2021

Crevetii sunt intotdeauna alegerea potrivita pentru o cina sanatoasa si usoara. [detalii]

Patru preparate clasice la fel de delicioase si in versiune vegetariana

Patru preparate clasice la fel de delicioase si in versiune vegetariana

de AlegeSanatos.ro 04 Mai 2021

Potrivit unui studiu recent, 95% dintre romanii din mediul urban consuma carne saptamanal, iar jumatate dintre ei fac acest lucru zilnic. Insa 39% dintre ei spun ca si-au redus consumul in ultimele 12 luni. Tinerii de pana in 24 de ani consuma in masura mai mare decat celelalte categorii de varsta mezeluri vegetale sau inlocuitori de carne si asta nu ca optiune pentru a posti, potrivit aceluiasi studiu, realizat de NielseniQ Romania. [detalii]

10 sfaturi pentru un mic dejun sanatos

10 sfaturi pentru un mic dejun sanatos

de AlegeSanatos.ro 29 Apr 2021

Pentru o sanatate de fier NU trebuie sa sarim niciodata peste micul dejun! [detalii]

Abonare Newsletter
Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine

Descarca GRATUIT
"Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine

Descarca GRATUIT
"Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine
Descarca GRATUIT
"Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016