AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

4 tipuri de activitati fizice recomandate persoanelor cu diabet

de Raluca Garbea 15 Aug 2018

Tags: yoga tai chi activitate fizica diabet

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

4 tipuri de activitati fizice recomandate persoanelor cu diabet

Exercitiile fizice sunt excelente pentru persoanele cu diabet zaharat deoarece le ajuta sa traiasca vieti mai sanatoase, mai sigure si mai bune. Persoanele cu diabet trebuie sa faca aproximativ 30 de minute de exercitii fizice la o intensitate moderata, cel putin de cinci ori pe saptamana.

Miscarea are un rol important in prevenirea si controlul eficient al diabetului, potrivit mai multor studii realizate de-a lungul timpului.
 
Potrivit organicfacts.net, cele mai bune activitati fizice recomandate persoanelor cu diabet sunt urmatoarele:
 
1) Inot
 
Inotul este potrivit pentru persoanele cu diabet zaharat pentru ca nu pune presiune asupra articulatiilor. Pacientii cu diabet zaharat trebuie sa faca tot posibilul pentru a evita posibile leziuni la picioare deoarece sunt predispuse la infectii care pot fi dificil de vindecat.
 
2) Yoga
 
Studiile arata ca yoga este benefica pentru pacientii diabetici. Yoga poate spori functia nervoasa, lupta impotriva rezistentei la insulina si a grasimii corporale inferioare.
 
3) Mersul pe jos
 
O plimbare reprezinta una dintre cele mai usoare si placute activitati fizice. Pentru persoanele cu diabet de tip 2, mersul pe jos este una dintre cele mai bune activitati fizice.
 
Asociatia Americana de Diabet incurajeaza pacientilor cu diabet sa se asigure ca nu petrec mai mult de doua zile fara a merge pe jos macar 30 de minute intr-o zi.
 
4) Tai Chi
 
Vechea arta a Tai Chi foloseste miscari usoare care reduc stresul specific unui stil de viata solicitant, imbunatatind, in acelasi timp, starea generala de sanatate.
 
Specialistii sustin ca Tai Chi este recomandat pentru sporirea flexibilitatii, imbunatatirea echilibrului si reducerea stresului. Daca persoanele cu diabet zaharat vor practica Tai Chi, acestea vor scadea nivelul de glucoza din sange si leziuni nervoase.




Sursa foto: pexels.com




Spune-ne opinia ta despre
"4 tipuri de activitati fizice recomandate persoanelor cu diabet"

5 + 3 =

Spune-ne opinia ta despre
"4 tipuri de activitati fizice recomandate persoanelor cu diabet"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

 5 beneficii ale mersului pe jos

5 beneficii ale mersului pe jos

de AlegeSanatos.ro 00 00 0000

Mersul pe jos nu este o activitate agreata de prea multa lume. Din pacate foarte multe persoane aleg sa faca acest lucru doar cand nu au alta optiune la indemana. Insa mersul pe jos este extrem de benefic pentru sanatate si ar trebui practicat mai des. [detalii]

Cele mai frecvente 5 greseli in curele de slabire

Cele mai frecvente 5 greseli in curele de slabire

de AlegeSanatos.ro 09 Iul 2021

Curele de slabire nu sunt simple deloc. Trebuie sa te abtii de la mancare si sa faci combinatii alimentare potivite organismului tau. De asemenea, cantitatea ingerata joaca un rol important. Insa pe langa acestea exista si alte lucruri de care trebuie sa tii cont si nu o faceai pana acum. [detalii]

 Fitness la domiciliu. Cum sa te mentii in forma fara sa iesi din casa

Fitness la domiciliu. Cum sa te mentii in forma fara sa iesi din casa

de AlegeSanatos.ro 00 00 0000

Iti lipsesc miscarea, antrenamentul la sala sau chiar mersul pe jos pana la serviciu? Te ingrijoreaza devierea accentuata a acului cantarului spre partea dreapta a scalei? [detalii]

Alimente pe care este bine sa le consumi daca faci sport

Alimente pe care este bine sa le consumi daca faci sport

de AlegeSanatos.ro 17 Mar 2021

Sportul, fie ca vrei sa slabesti, sa te tonifici sau sa iti mentii greutatea, trebuie sa faca parte din activitatile tale de zi cu zi. [detalii]

3 produse alimentare pe care NU trebuie sa le consumi dupa ce faci sport

3 produse alimentare pe care NU trebuie sa le consumi dupa ce faci sport

de AlegeSanatos.ro 27 Ian 2021

Sportul este o activitate extrem de benefica sanatatii noastre si trebuie practicat cel putin de doua-trei ori pe saptamana, chiar si atunci cand nu vrei sa scapi de kilogramele in plus. [detalii]

Abonare Newsletter
Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine

Descarca GRATUIT
"Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine

Descarca GRATUIT
"Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine
Descarca GRATUIT
"Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016