AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Cum sa iti pastrezi motivatia pentru sport

de Raluca Garbea 09 Aug 2018

Tags: sport sanatate beneficii hidratarea organismului

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa iti pastrezi motivatia pentru sport

Sportul are numeroase beneficii asupra sanatatii, insa poate iti este greu uneori sa iti gasesti motivatia pentru a face miscare in fiecare zi.

De multe ori, agitatia de zi cu zi face ca introducerea sportului in rutina zilnica sa fie complicata. De aceea, motivatia joaca un rol esential pentru a continua sa faci sport, chiar daca reusesti cu greu sa iti faci timp pentru aceasta activitate.
 
Vom vedea in continuare cum iti poti pastra motivatia pentru sport:
 
1) Nu intra in panica
 
Chiar daca nu ai timp pentru sport intr-o zi, nu intra in panica. Verifica-ti programul si incearca sa strecori macar 30 de minute pentru aceasta activitate. Vei vedea ca sportul te va ajuta sa te relaxezi si sa fii mai optimist, chiar daca nu este usor sa faci miscare dupa o zi lunga la serviciu.
 
2) Fa-ti abonament la sala
 
In felul acesta, vei fi motivat sa faci sport, chiar daca nu ai suficient timp liber. Stabileste-ti programul la sala in functie de ceea ce ai de facut in ziua respectiva. Daca lucrezi in prima parte a zilei, atunci ar fi bine sa mergi la sala dupa ce se termina programul la serviciu, insa daca lucrezi dupa-amiaza atunci ai putea sa mergi dimineata la sala, iar apoi direct la serviciu. In ambele cazuri, vei avea mai multa energie!
 
3) Stabileste-ti un obiectiv
 
Daca ai un obiectiv bine stabilit, atunci vei obtine motivatia necesara pentru a lucra la realizarea acestuia si, in acest fel, nu vei mai sari peste ora de sport. 
 
4) Antreneaza-te cu un prieten
 
Orice activitate este mai distractiva alaturi de persoanele apropiate. Asadar, mergi la sala impreuna cu un prieten. In acest mod, vei putea sa socializezi si, totodata, sa faci miscare.
 
5) Hidrateaza-te
 
Uneori, te poti simti lipsit de motivatie cand vine vorba de sport deoarece esti deshidratat. Nu uita sa te hidratezi corespunzator. Consumul de apa duce la o buna functionare a articulatiilor si a tesuturilor corpului si la reglarea temperaturii corpului.





Sursa foto: pexels.com




Spune-ne opinia ta despre
"Cum sa iti pastrezi motivatia pentru sport"

10 + 4 =

Spune-ne opinia ta despre
"Cum sa iti pastrezi motivatia pentru sport"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

3 produse alimentare pe care NU trebuie sa le consumi dupa ce faci sport

3 produse alimentare pe care NU trebuie sa le consumi dupa ce faci sport

de AlegeSanatos.ro 27 Ian 2021

Sportul este o activitate extrem de benefica sanatatii noastre si trebuie practicat cel putin de doua-trei ori pe saptamana, chiar si atunci cand nu vrei sa scapi de kilogramele in plus. [detalii]

Beneficiile exercitiilor fizice asupra organsimului

Beneficiile exercitiilor fizice asupra organsimului

de AlegeSanatos.ro 02 Nov 2020

Exercitiile fizice, indiferent ca sunt facute acasa sau la sala de sport, sunt intotdeauna recomandate de medici, pentru ca reusesc sa iti puna in miscare metabolismul si sa iti redea o stare de bine. [detalii]

Modele de pantofi comozi si in tendinte vara aceasta

Modele de pantofi comozi si in tendinte vara aceasta

de AlegeSanatos.ro 17 Iul 2020

Sezonul estival iti permite sa-ti pui in evidenta atuurile fizice si imaginatia, pentru a construi tinute impecabile, din cap pana-n picioare. Pentru ca un detaliu poate face diferenta, in afara de alegerea articolelor vestimentare potrivite, trebuie sa acorzi atentie si incaltamintei. Afla, din articolul de mai jos, care sunt cei mai comozi pantofi pe care sa-i alegi pentru aceasta vara, creati dupa ultimele trenduri! [detalii]

Exercitii fizice pe care le puteti face acasa

Exercitii fizice pe care le puteti face acasa

de AlegeSanatos.ro 17 Mar 2020

Pentru ca in aceasta perioada pandemia cu coronavirus face din ce in ce mai multe victime, printre recomandarile pe care suntem incurajati sa le respectam pentru e preveni infectarea, se numara si „izolarea” la domiciliu. Cu alte cuvinte, trebuie sa stam cat mai mult in casa si sa evitam spatiile aglomerate. Printre acestea se numara si salile de fitness. [detalii]

Alimente pe care le poti consuma inainte de a face sport

Alimente pe care le poti consuma inainte de a face sport

de AlegeSanatos.ro 06 Mar 2020

Exercitiile fizice nu trebuie sa lipseasca din activitatea zilnica. Ele contribuie la un stil de viata sanatos si iti redau o stare de bine. Totusi, pentru a lucra mai eficient, trebuie sa consumi anumite alimente, care iti vor creste energia. [detalii]

Abonare Newsletter
Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine

Descarca GRATUIT
"Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine

Descarca GRATUIT
"Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine
Descarca GRATUIT
"Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016