Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Superalimente pe care trebuie sa le incerci macar o data

de AlegeSanatos.ro 20 Iun 2015

Tags: superalimente ovaz verde amaranth iarba grasa faina de cocos


Superalimente pe care trebuie sa le incerci macar o data

Poate ca esti familiarizat cu anumite superalimente care sunt bogate in antioxidanti, vitamine, minerale si grasimi esentiale, precum fructele goji, quinoa, semintele de chia sau spirulina, insa astazi vom vorbi despre niste superalimente mai putin cunoscute la noi. Chiar daca sunt mai greu de gasit in comert, merita sa le incerci cel putin o data, pentru a profita de intregul spectru de substante nutritive.

Faina de cocos

Obtinuta din pulpa nucilor de cocos, faina de cocos poate fi un inlocuitor de succes al fainei obisnuite. Aceasta nu contine gluten, prin urmare este usor de tolerat si nu genereaza inflamatii la nivelul corpului.

Faina de cocos este de doua ori mai bogata in fibre dietetice decat faina de grau, mai bogata in proteine si grasimi bune, dar mai saraca in carbohidrati, fiind astfel o alegere mult mai sanatoasa. Poate fi folosita si de catre diabetici si prediabetici si este preferata de vegetarieni si vegani.

Amaranthul

Amaranthul este o cereala originara din Mexic care nu contine gluten si este foarte bogata in proteine, fibre, calciu, fier, magneziu si potasiu, fiind un inlocuitor excelent pentru grau. Proteinele din amaranth sunt mai usor digerabile decat proteinele din lapte.

Acest superaliment are proprietati antiinflamatorii si antinevralgice, ajuta la scaderea colesterolului in sange, protejeaza impotriva cancerului si imbunatateste sanatatea digestiva.

Iarba grasa

Iarba grasa (Purslane) este o planta considerata de multi a fi buruiana, care insa contine un numar impresionant de nutrienti si amino-acizi esentiali. Este mai bogata in acizi grasi omega 3 decat orice alta planta, in cantitati similare cu cele din peste, alge sau semintele de in. Totodata, este o sursa excelenta de fier, calciu, vitaminele A, B si C, proteine si carbohidrati.

Poate fi adaugata in salate, in ciorbe, mancaruri si omlete. Sunt comestibile atat frunzele, cat si florile, semintele si radacina plantei.

Pulberea de ovaz verde

Pulberea de ovaz verde este bogata in fibre, proteine, minerale precum calciul si magneziul, vitamine si oligoelemente precum siliciu, potasiu si fier.

Este recomandata in combaterea obezitatii, a tulburarilor digestive, a anxietatii si depresiei, a tulburarilor de somn, a impotentei si frigiditatii, precum si la reglarea ciclului menstrual.

Sursa foto: StockSnap.io




Spune-ne opinia ta despre
"Superalimente pe care trebuie sa le incerci macar o data"

8 + 8 =

Spune-ne opinia ta despre
"Superalimente pe care trebuie sa le incerci macar o data"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Sapte obiceiuri nocturne care te ingrasa fara sa iti dai seama

Sapte obiceiuri nocturne care te ingrasa fara sa iti dai seama

de Viorica Ghinea 17 Aug 2017

Te intrebi de ce nu te poti mentine in forma, desi faci sport si incerci sa mananci echilibrat la mesele de peste zi? Ei bine, tocmai obiceiurile nocturne sunt cele care iti saboteaza silueta. Iata care sunt acestea si cum te afecteaza! [detalii]

VIDEO Cea mai buna reteta de humus: o intrece pe cea din comert!

VIDEO Cea mai buna reteta de humus: o intrece pe cea din comert!

de Viorica Ghinea 09 Aug 2017

Humusul sau pasta de naut este un preparat libanez care si-a castigat tot mai multi gurmanzi in ultimii ani si in Romania. Daca te numeri si tu printre acestia si vrei sa inveti sa pregatesti reteta de humus in casa, te invatam care sunt pasii de baza. Iti garantam ca rezultatul culinar este mult mai bun decat varianta pe care o gasesti in comert. [detalii]

Ce beneficii are iaurtul grecesc pentru sanatate

Ce beneficii are iaurtul grecesc pentru sanatate

de Viorica Ghinea 08 Aug 2017

Iaurtul grecesc a devenit tot mai popular in ultima perioada, iar vanzarile acestuia au crescut semnificativ si in Romania. Nu il recomanda doar compozitia cremoasa si gustul bun, ci si proprietatile nutritionale care il fac superior in fata iartului normal. Citeste mai jos ce beneficii are iaurtul grecesc pentru sanatate! [detalii]

Cum sa faci inghetata dintr-un singur ingredient

Cum sa faci inghetata dintr-un singur ingredient

de Viorica Ghinea 04 Aug 2017

Te numeri printre impatimitii inghetatei? Uita de produsele din comert care au in compozitie o multime de substante ce iti pot afecta sanatatea! Invata sa faci singur inghetata in casa! Iti prezentam o reteta pentru prepararea careia ai nevoie de un singur ingredient. [detalii]

De ce nu sunt bune grasimile trans?

De ce nu sunt bune grasimile trans?

de Elena-Alina Constantinescu 04 Aug 2017

Studiile au demonstrat ca grasimile trans sunt responsabile cu obezitatea, bolile de inima, diabetul, bolile degenerative ale articulatiilor, depresia, modificarile comportamentale. De asemenea, determina cresterea colesterolului „rau“ si inducand scaderea colesterolului "bun" si au efecte cancerigene din cauza folosirii lor mai ales la prajit. [detalii]

Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
articole