AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

7 alimente care reduc nivelul trigliceridelor

de AlegeSanatos.ro 04 Aug 2015

Tags: trigliceride reducerea nivelului trigliceridelor cum sa reduci nivelul trigliceridelor

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

7 alimente care reduc nivelul trigliceridelor

Nivelul trigliceridelor poate fi determinat la analizele obisnuite de sange. Persoanele cu nivel ridicat al trigliceridelor prezinta un risc crescut de a dezvolta boli cardiace, diabet si alte tipuri de afectiuni. Prin urmare, este important sa monitorizezi nivelul trigliceridelor si sa iei masuri oridecateori nu te incadrezi in limitele normale (sub 150 mgdl).


Nivelul ridicat de trigliceride este dat in special de calorii provenite din carbohidrati si grasimi nesanatoase, atunci cand consumi mai multe calorii decat arzi.
 
Pentru a reduce nivelul trigliceridelor, trebuie sa limitezi consumul de alcool, de alimente dulci si rafinate, de grasimi nesanatoase si de alimente bogate in colesterol.
 
Poti consuma cu incredere urmatoarele alimente, care ajuta la scaderea nivelului trigliceridelor.
 

  1. Peste gras
 
Pestele contine acizi grasi omega 3, care reduc nivelul trigliceridelor. Acestia modifica modul in care ficatul proceseaza trigliceridele si colesterolul rau. Poti consuma doua portii pe zi, cele mai recomandate tipuri de peste fiind somonul salbatic si tonul.
 
  1. Fructe proaspete
 
Consumul de fructe proaspete ajuta la reducerea nivelului trigliceridelor in sange. Cele mai bune fructe in acest sens sunt merele, strugurii si pepenele, care contin fibre, vitamine si minerale esentiale.
 
  1. Ulei de masline
 
Uleiul de masline este bogat in grasimi monosaturate, care scad nivelul trigliceridelor. Poti consuma pana la doua linguri de ulei de masline pe zi.
 
  1. Spanac
 
Spanacul este bogat in fibre, sarac in calorii si o sursa excelenta de acid alfa-lipoic, care scade nivelul trigliceridelor in sange.
 
  1. Fasole
 
Fiind o sursa buna de fibre, fasolea ajuta la scaderea nivelului trigliceridelor, conferind in acelasi timp o senzatie de satietate.
 
  1. Cereale integrale
 
Painea neagra, cerealele integrale, pastele integrale, orezul brun si orezul basmati sunt bogate in fibre si carbohidrati complecsi, ajutand la scaderea nivelului trigliceridelor.
 
  1. Seminte de in
 
Semintele de in contin acizi grasi esentiali omega 3 si fibre, ajutand la reducerea colesterolului si prevenirea bolilor cardiovasculare.
 
Sursa foto: Pixabay.com




Spune-ne opinia ta despre
"7 alimente care reduc nivelul trigliceridelor"

1 + 1 =

Spune-ne opinia ta despre
"7 alimente care reduc nivelul trigliceridelor"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

  Ce sa mananci la micul dejun toamna

Ce sa mananci la micul dejun toamna

de AlegeSanatos.ro 00 00 0000

Diminetile usor racoroase de toamna pot fi mai placute daca iti savurezi cafeaua calduta alaturi de un mic dejun consistent. Aceasta masa ne va da energia necesara pentru intreaga zi, dar si o stare de bine. [detalii]

Salata de cartofi dulci, avocado si caju

Salata de cartofi dulci, avocado si caju

de AlegeSanatos.ro 18 Oct 2021

O salata este intotdeauna o alegere potrivita! Daca te-ai saturat de cele clasice, poti incerca aceasta varianta delicioasa chiar si pe timpul toamnei. Ingredientele alese sunt extrem de benefice pentru sanatate si in plus te vor revigora. [detalii]

TOP 3 nuci pe care trebuie sa le consumi daca esti vegetarian

TOP 3 nuci pe care trebuie sa le consumi daca esti vegetarian

de AlegeSanatos.ro 14 Oct 2021

Dieta vegetariana este mult mai usoara si mai sanatoasa decat cea in care sunt incluse carnea si alimentele fast-food. Daca esti adeptul acestui stil alimentar, ar trebui sa incluzi, pe langa fructe, legume sau alte produse bio si vegane, nucile. [detalii]

5 legume si fructe antioxidante pe care trebuie sa le consumi mai des

5 legume si fructe antioxidante pe care trebuie sa le consumi mai des

de AlegeSanatos.ro 12 Oct 2021

O alimentatie corespunzatoare si echilibrata, care sustine sanatatea organismului, trebuie sa contina, pe langa faimoasele vitamine si minerale, si antioxidanti si alti nutrienti. Antioxidantii ajuta la reducerea oxidarii- un proces care are loc în mod normal în organism, dar poate deteriora celulele corpului. [detalii]

Ce sa mananci la gustarea dintre mese. Idei simple si delicioase

Ce sa mananci la gustarea dintre mese. Idei simple si delicioase

de AlegeSanatos.ro 11 Oct 2021

Din pacate, nu toata lumea mananca intre mese. Insa gustarea aceasta este extrem de importanta pentru ca reuseste sa iti taie pofta de mancare si in acest fel nu vei consuma portii exagerat de mari la pranz sau cina. [detalii]

Abonare Newsletter
Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine

Descarca GRATUIT
"Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine

Descarca GRATUIT
"Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine
Descarca GRATUIT
"Detoxifiere Sanatoasa: GHID COMPLET pentru o stare de bine"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016