AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

6 obiceiuri sanatoase dimineata

de AlegeSanatos.ro 28 Aug 2017

Tags: mic dejun hidratarea organismului colesterol ceaiuri

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

6 obiceiuri sanatoase dimineata

Modul in care iei startul intr-o zi poate avea efecte pentru intreg parcursul ei. Daca inceputul zilei este bun sunt sanse mari sa ai o intreaga zi excelenta. Ce ai spune ca fiecare zi sa fie de nota 10? Este important ritualul pe care il ai dimineata. Tine cont de cateva sfaturi si ai sa observi rezultatele bune.

1. Bea un pahar de apa cu lamaie

A bea un pahar de apa cu lamaie este un mod excelent de a te activa si de a-ti oferi energie dimineata, este ca benzina pentru masina. Apa nu trebuie sa fie rece, ci la temperatura camerei, ba chiar usor calduta, astfel nu va fi un soc pentru organism. Lamaia va ajuta sistemul digestiv sa fie gata pentru alimentele pe care urmeaza sa le primeasca. Daca gustul acru nu este tocmai preferatul tau, adauga putina miere.
Procesul de hidratare este foarte important, dimineata te afli dupa aproximativ 8 ore in care nu ai mai baut apa si este important sa iei startul cu aceasta  inainte de micul dejun.

2. Trezeste-te mai devreme

Pentru ca ritualurile sanatoase dintr-o dimineata sa se intample, este nevoie de putin mai mult timp. Daca ceasul suna cu 15 minute inainte de ora plecarii, inseamna ca timpul va fi alocat doar pentru a te spala, a te imbraca si a iesi pe usa. Probabil iti place linistea noptii si modul in care iti organizezi atunci lucrurile. Tine cont ca si dimineata mai devrme te poti bucura de liniste. Pentru o trezire placuta, primul lucru pe care il poti face este sa deschizi geamul. Ofera-ti ca timp dimineata in jur de o ora si jumatate inainte de a pleca de acasa.

3. Ia-ti micul dejun

Vei spune ca este exclus acest lucru, ca nu esti obisnuit, ca mananci un covrig pe drum sau un sandvis cand ajungi la serviciu. Micul dejun este insa cea mai importanta masa a zilei, nu doar ca iti ofera energie pentru o noua zi, dar aduce beneficii pentru sanatate: un regim alimentar mult mai complet, cu mai multi nutrienti, vitamine si minerale. Ofera o mai buna concentrare, asadar un randament ridicat la job sau la scoala. Tot micul dejun aduce un nivel scazut de colesterol, controlul greutatii.

4. Completeaza cu suplimente

Un element complementar pentru un stil de viata sanatos este reprezentat de suplimentele naturale. Astfel, odata cu incercarile de a avea un regim alimentar cat mai echilibrat se adauga suplimentele alimentare care completeaza cantitatea de nutrienti necesara in alimentatie. De multe ori mesele noastre sunt luate pe fuga sau sarim peste ele. Suplimentele naturale ajuta ca organismul sa se bucure de aportul necesar de vitamine si minerale. In gama produselor naturiste se afla ceaiurile, siropurile, tincturile, capsulele si tabletele din plante, vitaminele, mineralele.

5. Realizeaza oricat de putina miscare

Este usor sa dai vina pe lipsa timpului. Aloca doar 5 minute pentru a face cateva exercitii fizice. Nu trebuie sa te extenueze, nu trebuie sa fie grele. Fa atat cat poti, dar asigura-te ca le faci corect. Ajutat-te de aplicatiile pe mobil sau mai simplu, de YouTube. Gaseste un antrenament care sa iti placa. Iesi din zona de confort si aloca in fiecare zi un timp scurt pentru miscare. Treptat, treptat poti mari efortul. Este o investitie minunata pe care o poti face pe termen lung pentru sanatatea ta.

6. Mediteaza

Meditatia la primele ore te ajuta sa treci peste momentele grele pe care le-ai avut in ziua precedenta, fie ca nu ti-a priit un fel de mancare sau ai avut o cearta. Vei trece mai usor peste acestea daca vei incepe ziua cu cateva minute de meditare. Dimineata la prima ora telefoanele inca nu au inceput sa sune, nu vei fi intrerupt, astfel ca meditatia poate avea loc usor. Vei vedea ca te vei simti creativ, energizat, cu o stare de bine, desi meditatia ta nu a durat decat 10 minute.


Sursa foto: Pexels.com




Spune-ne opinia ta despre
"6 obiceiuri sanatoase dimineata"

6 + 7 =

Spune-ne opinia ta despre
"6 obiceiuri sanatoase dimineata"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

5 nutrienti esentiali de care avem nevoie si in ce alimente ii gasim

5 nutrienti esentiali de care avem nevoie si in ce alimente ii gasim

de AlegeSanatos.ro 20 Sep 2022

Exista 5 nutrienti esentiali pe care trebuie sa i ducem in corp prin alimentatie pentru a avea o stare optima a organismului. [detalii]

 7 obiecte care nu trebuie sa lipseasca din geanta unei mamici

7 obiecte care nu trebuie sa lipseasca din geanta unei mamici

de AlegeSanatos.ro 00 00 0000

Geanta unei mamici este de obicei foarte incarcata cu lucruri mai mult sau mai putin utile. In continuare vom face o lista cu 7 obiecte care NU trebuie sa va lipseasca si de care cu siguranta aveti nevoie zilnic. [detalii]

3 moduri prin care poti organiza eficient masa in aer liber

3 moduri prin care poti organiza eficient masa in aer liber

de AlegeSanatos.ro 17 Aug 2022

In sezonul cald, mesele in aer liber, in locuri ferite de soare si agitatie, sunt mereu in lista de dorinte din fiecare weekend. Ce poate fi mai frumos decat sa stai linistit, alaturi de familie sau prieteni si mancare buna in natura? Ca totul sa mearga conform planurilor si asteptarilor, nu este nevoie sa ai parte doar de cadrul minunat al naturii, ci si sa pregatesti in detaliu tot ce ai nevoie pentru picnic sau oriunde te hotarasti sa iei masa. [detalii]

TOP 5 lucruri pe care le puteti cumpara second-hand

TOP 5 lucruri pe care le puteti cumpara second-hand

de AlegeSanatos.ro 00 00 0000

Traim in era consumerismului, astfel ca tindem sa cumparam si sa folosim lucruri de care nu aveam neaparata nevoie. In acest context, este bine, in primul rand, sa realizam ca facem acest lucru, si sa ne oprim, dar si sa apelam la optiunea `second-hand`. [detalii]

Cum poti face din mersul pe jos un obicei?

Cum poti face din mersul pe jos un obicei?

de AlegeSanatos.ro 00 00 0000

Sportul trebuie sa faca parte din rutina noastra zilnica, insa daca nu reusesti sa mergi la sala sau sa faci diferite exercitii acasa, chiar si mersul pe jos reprezinta o varianta in acest caz. Mersul pe jos aduce multe beneficii organismului si poate fi chiar si o varianta sa te relaxezi si sa te detasezi de problemele zilnice. [detalii]

Abonare Newsletter
Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani

Descarca GRATUIT
"Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani

Descarca GRATUIT
"Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani
Descarca GRATUIT
"Slabeste repede si sanatos! TOP 4 DIETE cu rezultate in maximum 2 saptamani"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016