Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Ai probleme cu somnul? Iata 5 metode de a adormi mai usor!

de Raluca Garbea 30 Oct 2018

Tags: somn sanatate beneficii odihna


Ai probleme cu somnul? Iata 5 metode de a adormi mai usor!

Este foarte important sa inveti sa adormi mai usor, mai ales daca vrei sa te bucuri de un somn odihnitor si, totodata, de un stil de viata sanatos.

Cel mai important lucru pe care il putem face pentru organismul nostru este sa ne asiguram ca ii oferim timp suficient de odihna. Totusi, sunt multe persoane care nu se pot odihni corespunzator din diferite motive.
 
Lipsa de somn reprezinta unul din principalii factori care distrug productivitatea. In plus, oboseala poate duce la probleme de sanatate.
 
Daca te simti zilnic obosit si iti este greu sa te concentrezi la locul de munca, atunci inseamna ca ai nevoie de mai mult somn, in special somn de calitate, odihnitor.
 

Iata 5 metode care te vor ajuta sa adormi mai usor!

 
1) Fa un dus fierbinte
 
Un dus fierbinte inainte de culcare te ajuta sa iti relaxezi muschii si sa iti linistesti mintea, ceea ce inseamna ca vei putea sa adormi mai usor.
 
2) Stabileste o rutina de seara
 
O rutina de seara poate fi benefica atat pentru corp, cat si pentru minte.
 
3) Poarta sosete
 
Daca ai picioarele reci, acest lucru iti poate distrage atentia de la somn.
 
4) Gandeste-te la lucruri frumoase
 
Sa te gandesti la lucruri frumoase inainte de culcare te poate ajuta sa fii mai linistit, sa reduci starile de anxietate si, prin urmare, sa obtii un somn odihnitor si benefic pentru sanatate.
 
5) Fa exercitii de respiratie
 
Concentreaza-te asupra respiratiei si asupra felului in care pieptul se ridica si se coboara in timp ce respiri.





>> Daca ti-a placut articolul, iti recomandam - Care este legatura dintre depresie si insomnie.



Sursa foto: pexels.com




Spune-ne opinia ta despre
"Ai probleme cu somnul? Iata 5 metode de a adormi mai usor!"

10 + 7 =

Spune-ne opinia ta despre
"Ai probleme cu somnul? Iata 5 metode de a adormi mai usor!"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Trucuri de infrumusetare si ingrijire cu SFECLA ROSIE

Trucuri de infrumusetare si ingrijire cu SFECLA ROSIE

de AlegeSanatos.ro 29 Iun 2020

Sfecta rosie este o leguma foarte des utilizata in bucatarie, cu multe proprietati benefice asupra organismului nostru. Din fericire pentru iubitoarele procedeelor naturale de ingrijire si infrumusetare, ea poate fi folosita si in tratamente de acest tip. [detalii]

10 intrebuintari mai putin cunoscute ale uleiurilor esentiale

10 intrebuintari mai putin cunoscute ale uleiurilor esentiale

de AlegeSanatos.ro 25 Iun 2020

Uleiurile esentiale sunt obtinute prin distilare sau prin presare la rece, de la mai multe plante si aduc o serie de beneficii sanatatii noastre. [detalii]

5 obiceiuri alimentare sanatoase

5 obiceiuri alimentare sanatoase

de AlegeSanatos.ro 22 Iun 2020

Atunci cand vine vorba despre obiceiurile noastre alimentare, putem face o lista destul de lunga ca sa le insiram pe toate. Unele reguli pe care le respectam sunt bune, insa altele ne pot afecta sanatatea. [detalii]

Cum sa iti pregatesti rezerva de apa pentru cazuri de urgenta

Cum sa iti pregatesti rezerva de apa pentru cazuri de urgenta

de AlegeSanatos.ro 10 Mar 2020

In cazul uraganelor, furtunilor, epidemiilor sa a altor dezastre naturale, este recomandat sa aveti in casa o rezerva de apa, pentru intreaga familie. In contextul actual al epidemiei cu coronavirus, trebuie sa fim mai precauti si sa intelegem cat de important este sa ne pregatim din timp resursele pentru cazuri de urgenta. [detalii]

De ce este important sa mananci incet

De ce este important sa mananci incet

de AlegeSanatos.ro 06 Mar 2020

Mancarea inseamna fericire. Pentru a te bucura mai mult de momentul in care iti savurezi micul dejun sau pranzul, trebuie sa inveti sa mananci mai incet. Pe langa faptul ca alimentele vor fi digerate mai usor, ai parte si de alte beneficii. [detalii]

Abonare Newsletter
Top 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"Top 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Top 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"Top 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
Top 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"Top 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016