
Kiwi, fructul care ne ajuta sa dormim mai bine
Cercetatorii de la Taipei Medical University au studiat efectele consumului de kiwi asupra somnului. Ei au descoperit ca cei care consuma acest fruct se trezesc dimineata mult mai odihniti. Prin urmare, daca mananci kiwi dormi mai bine si mai mult. [detalii]

Ceaiul de papadie - efecte miraculoase pentru sanatate
Ceaiul de papadie este o sursa excelenta de vitamine si astfel ne mentine sanatatea organismului. Planta creste in toate regiunile tarii si apare primavara devreme. Florile ei dureaza pana toamna tarziu. [detalii]

Ingrediente cancerigene de care trebuie sa te feresti
Te-ai intrebat vreodata ce alimente determina aparitia cancerului? Pentru a le identifica, trebuie sa stim ce ingrediente se ascund in compozitia lor si ne afecteaza sanatatea. Printre acestea se numara aditivii alimentari si substantele chimice folosite pentru a imbunatati gustul dar si cele care prelungesc termenul de valabilitate al produselor. De aceea, este important sa citim cu atentie eticheta pentru a evita ingredientele cancerigene. [detalii]

Laptele, alimentul care previne osteoartrita
Un pahar cu lapte baut zilnic scade riscul de osteoartrita, arata studiile medicilor din Boston. In acelasi timp, consumul de branza poate agrava aceasta problema, informeaza dailymail.co.uk. [detalii]
De ce ai nevoie de ulei de masline in salata
O dieta care combina grasimi nesaturate cu legume bogate in nitriti, cum ar fi uleiul de masline si salata, va poate proteja de hipertensiune arteriala, sugereaza un nou studiu. Constatarile explica de ce unele studii anterioare au aratat ca o dieta mediteraneana poate reduce tensiunea arteriala. Dieta mediteraneana include, de obicei, grasimi nesaturate se gasesc in uleiul de masline, nuci si avocado, alaturi de legume, cum ar fi spanac, telina si morcovi, care sunt bogate in nitriti si nitrati. [detalii]

Atentie la ceea ce mancati inainte de sarcina... riscati sa nasteti prematur
Pentru prima data, cercetatorii au confirmat faptul ca femeile care au o dieta saraca inainte de a deveni gravide au aproximativ 50% mai multe sanse de a avea o nastere prematura decat cele care au o dieta sanatoasa. Studiul arata ca femeile care au inclus in dieta lor proteine si fructe inainte de a deveni gravide, au fost mai putin susceptibile de a avea o nastere prematura, pe cand cele care au mancat in mod constant grasimi si alimente bogate in zahar si alimente semi-preparate au avut cu aproximativ 50% mai multe sanse de a naste prematur. [detalii]

Varza: medicamentul natural pentru cancer, diabet si alte afectiuni
Varza, care este strans legata de alte legume cu frunze verzi cum ar fi broccoli si conopida, are o istorie lunga atat ca aliment cat si ca medicament. De exemplu, grecii antici obisnuiau sa prescrie in mod obisnuit varza sau sucul de varza pentru a trata constipatia sau intoxicatii cu ciuperci, in timp ce egiptenii antici consumau varza, inainte de mese pentru a reduce efectele toxice ale vinului. Britanicii chiar au adus varza in transeele Primului Razboi Mondial, deoarece frunzele sale au ajutat la tratarea infectiilor. [detalii]

3 sfaturi sanatoase pentru a combate dependenta de dulciuri
Nu cred in privarea vreunui aliment. Insa fie ca recunoastem sau nu, obiceiul de a manca dulciuri, ne afecteaza grav sanatatea. In cele ce urmeaza va voi prezenta 3 metode pentru a inlatura dependenta de dulciuri. Fiecare optiune prezentata este foarte sanatoasa si astfel vei creste calitatea nutritionala a alimentelor consumate. [detalii]

Extractul dintr-un condiment prezinta efecte excelente anticancer
O noua cecercetare interesanta publicata in revista de cancer si nutritie a descoperit ca un extract din ghimbir, care contine un grup de fitonutrienti cunoscuti ca gingerol, a incetinit dezvoltarea cancerului de prostata si a crescut rata de distrugere a celulelor canceroase. Oamenii de stiinta au efectuat atat teste de laborator cat si teste pe oameni pentru a determina efectele extractului de ghimbir cu privire la cancerul de prostata, iar rezultatele au fost promitatoare. [detalii]

8 superalimente pentru a slabi
Aproape toate superalimentele care fac parte dintr-o dieta sanatoasa si echilibrata, va ajuta sa pierdeti in greutate, insa unele sunt deosebit de benefice in a pastra senzatia de satietate si va ajuta sa aveti un abdomen plat. Iata unele dintre cele mai bune super alimente pentru pierderea in greutate. [detalii]